Pregled bibliografske jedinice broj: 689507
IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse
IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra / Čavrak, Zvoninir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 497-518 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 689507 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse
(IT ecomoists - cognition from methods and models to theory and practice)
Autori
Mesarić, Josip ; Dukić, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra
/ Čavrak, Zvoninir ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013, 497-518
ISBN
978-953-6025-76-3
Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kurikulum; ekonomija; klasifikacija; IT; paradigma
(curriculum; economy; classification; IT; paradigm)
Sažetak
Visokoškolsko obrazovanje, a shodno tome i obrazovanje ekonomista, u Republici Hrvatskoj je nakon usvajanja Bolonjske deklaracije i drugih dokumenata vezanih uz reformu visokoškolskog obrazovanja, doživjelo značajne promjeneu kurikulumima pojedinih grupa studija visokoškolskih obrazovnih institucija. U radu se istražuje na koji načinsu oblikovani kurikulumi ekonomskih studija na pet ekonomskih fakulteta u RH. Uočena je, barem prema broju kolegija, ali ne i nužno prema broju slušača, dominacija derivata metodološko-modelskih i tehnoloških disciplina čije se posljedice razmatraju u kontekstu odnosa s jezgrenimi temeljnim predmetima ekonomije kao znanstvene i obrazovne discipline. Dominacija modelsko-tehnoloških disciplina rezultat je (sub)specijalizacije i fragmentacije ekonomskih znanja. Rezultat toga su neizbalansirani odnosi sadržaja i njihove realizacije ili odnosa "što" i "kako"Kurikularni sadržaji , proizvodi ili procesi moraju se mijenjati i nadopunjavati u kontekstu novih filozofsko-metodoloških spoznaja, novih društveno-ekonomskih odnosa, tehnoloških okruženja i zahtjeva budućih tržišta rada i sukladno načelima, ciljevima i zahtjevima koji se definiraju u kvalifikacijskim okvirima i drugimdokumentima kojima se uređuju pitanja obrazovanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3330 - Integracija domenskih znanja iz područja poljoprivrede i stvaranje novih znanja (Mesarić, Josip, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek