Pregled bibliografske jedinice broj: 688673
Nordijsko hodanje u cilju intenzifikacije nastave tjelesne i zdravstvene kulture
Nordijsko hodanje u cilju intenzifikacije nastave tjelesne i zdravstvene kulture // 21. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 331-337 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 688673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nordijsko hodanje u cilju intenzifikacije nastave tjelesne i zdravstvene kulture
(Nordic walking in order to intensification the teaching of physical education)
Autori
Stibilj- Batinić, Tatjana ; Bjelić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
21. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012, 331-337
ISBN
9789539508294
Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (21 ; 2012)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 26.06.2012. - 30.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nordijsko hodanje; intenzifikacija; tjelesna i zdravstvena kultura
(Nordic walking; intensification; Physical and Health Education)
Sažetak
Kultura življenja uči se i kroz predmet Tjelesna i zdravstvena kultura što sugerira i sam naziv predmeta. Željeli smo učenike naučiti aktivnost koja bi im mogla biti cjeloživotna. Naučiti ih kako provoditi nordijsko hodanje osim na nastavi TZK i samostalno tijekom cijele godine te intenzifikacijom tog tipa ujedno i podići njihove motoričke sposobnosti, osvijestiti prednosti aktivnog odmora, kao i potrebe o održavanju antropoloških obilježja na optimalnoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija