Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 688460

Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi


Pavličić, Mirta
Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 688460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi
(Library Marketing in Croatia)

Autori
Pavličić, Mirta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
28.09

Godina
2011

Stranica
25

Mentor
Lakuš, Jelena

Ključne riječi
knjižnični marketing; Hrvatska; Gradska knjižnica Velika Gorica; Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci
(library marketing; Croatia; Public Library of Velika Gorica; Public Library and Reading Room Vinkovci)

Sažetak
Marketing predstavlja suvremenu koncepciju poslovanja i osnovu učinkovita upravljanja u čijem se središtu nalazi korisnik i zadovoljavanje njegovih potreba. Iako se donedavno marketing vezao isključivo za profitne organizacije, zbog sve veće konkurencije, privlačenja donatora i izgradnje imidža marketing postaje važna komponenta poslovanja neprofitnih ustanova. Među njima se nalaze i knjižnice u kojima se tek unazad nekoliko desetljeća počinje aktivno provoditi marketinški proces u cilju privlačenja što većeg broja korisnika i zadovoljavanja njihovih potreba. Provođenje marketinga u knjižnicama složen je proces koji se sastoji od nekoliko osnovnih koraka – istraživanja tržišta i potreba korisnika, osmišljavanje marketinškog plana, osmišljavanje strategije i postavljanja osnovnih ciljeva te promocije usluga u različitim oblicima. Marketinški proces danas obuhvaća i korištenje moderne tehnologije koja je pomaknula granice tradicionalnog marketinga te doprla i do onih korisnika koji su bili zanemareni ili nezainteresirani za korištenje knjižničnih usluga. I hrvatska knjižnična praksa unazad petnaestak godina počinje pratiti trendove u provođenju marketinga u svojoj djelatnosti. Unatoč tomu što se hrvatske knjižnice još uvijek bore s nepovoljnim uvjetima koji im otežavaju provođenje marketinga, ipak možemo izdvojiti i neke pozitivne primjere. U radu su predstavljene dvije narodne knjižnice koje su u svoje poslovanje implementirale i marketing - Gradska knjižnica Velika Gorica i Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jelena Lakuš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličić, Mirta
Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
Pavličić, M. (2011) 'Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavli\v{c}i\'{c}, Mirta}, year = {2011}, pages = {25}, keywords = {knji\v{z}ni\v{c}ni marketing, Hrvatska, Gradska knji\v{z}nica Velika Gorica, Gradska knji\v{z}nica i \v{c}itaonica Vinkovci}, title = {Knji\v{z}ni\v{c}ni marketing u hrvatskoj suvremenoj knji\v{z}ni\v{c}noj praksi}, keyword = {knji\v{z}ni\v{c}ni marketing, Hrvatska, Gradska knji\v{z}nica Velika Gorica, Gradska knji\v{z}nica i \v{c}itaonica Vinkovci}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavli\v{c}i\'{c}, Mirta}, year = {2011}, pages = {25}, keywords = {library marketing, Croatia, Public Library of Velika Gorica, Public Library and Reading Room Vinkovci}, title = {Library Marketing in Croatia}, keyword = {library marketing, Croatia, Public Library of Velika Gorica, Public Library and Reading Room Vinkovci}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font