Pregled bibliografske jedinice broj: 688453
Cjeloživotno učenje knjižničara: komparativna analiza programa stručne izobrazbe u Hrvatskoj i u svijetu
Cjeloživotno učenje knjižničara: komparativna analiza programa stručne izobrazbe u Hrvatskoj i u svijetu, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 688453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje knjižničara: komparativna analiza programa stručne izobrazbe u Hrvatskoj i u svijetu
(Longlife Learning for Librarians: Comparative Analysis of their Education in Croatia and abroad)
Autori
Benić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
28.09
Godina
2010
Stranica
20
Mentor
Lakuš, Jelena
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; knjižničari; profesionalne kompetencije; Hrvatska; SAD
(longlife learning; librarians; professional competencies; Croatia; USA)
Sažetak
Završni rad govori o potrebi i ulozi cjeloživotnog učenja u svijetu knjižničarstva. Na temelju definicije pojma cjeloživotnog učenja, analize profesionalnih kompetencija knjižničara, njihovih osnovnih stručnih znanja te znanja stečenih stalnim stručnim usavršavanjem, nastoji se odgovoriti na pitanje kako se ta ista znanja i kompetencije mogu steći putem programa stručne izobrazbe. Predstavljen je aktualan program u Hrvatskoj te odabrani primjer iz svijeta. Međusobno su komparirani na temelju ciljeva programa, načina njihova provođenja, programa za tekuću godinu te kompetencija koje se usvajaju njihovim pohađanjem. U radu je predstavljen i novi prijedlog programa stručne izobrazbe knjižničara. Program obuhvaća temeljna stručna znanja i kompetencije knjižničara za 21. stoljeće te objedinjuje svojstva analiziranih programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti