Pregled bibliografske jedinice broj: 687840
Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju
Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 19-19 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 687840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju
(Natural Science approach to the anthroplogical sciences in the primary school teacher education)
Autori
Popović, Željko ; Medica, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009
/ Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 19-19
ISBN
978-953-7210-26-7
Skup
3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ; Prvi simpozij: Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
higijena ; biološka antropologija ; prirodoslovlje ; učiteljski studij
(hygiene ; biological anthropology ; natural sciences ; primary school teacher education)
Sažetak
Poziv učitelja je vrlo kompleksan i zahtjevan u mnogim područjima, osobito u prirodoslovnim znanostima. Građu čovječjeg tijela i funkcije pojedinih organa učitelji podučavaju djecu uglavnom kroz predmet Priroda i društvo, ali se govori o čovjeku i u drugim sadržajima u ostalim predmetima u razrednoj nastavi. Na Učiteljskom fakultetu u Osijeku obuhvatili smo ovo značajno područje s nekoliko obveznih predmeta i nekoliko izbornih. U obveznim predmetima Prirodoslovlje 1 i 2 studenti između ostaloga obrađuju osnove anatomije i fiziologije čovjeka. Obvezni predmet u tzv. razvojnom modulu je i Školska higijena gdje se studenti informiraju o različitim aspektima higijene. Uvidjevši potrebu sveobuhvatnijeg pristupa ovoj temi osmislili smo izborni predmet Higijena u školi i vrtiću gdje se većim samostalnim radom studenata produbljuju teme higijene vezane za rad učitelja u nastavi te najčešće bolesti djece mlađe školske dobi. U izbornom predmetu Biološka antropologija obuhvatit ćemo širi, slojeviti aspekt porijekla čovjeka te njegovo mjesto u biološkom okružju danas. Ovim radom želimo istaknuti veliku važnost i sveobuhvatnost prirodoslovnog pristupa znanosti o čovjeku te prikazati mogući način pristupa ovoj temi na učiteljskom studiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
Napomena
Zbornik i sažetak su tiskani na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek