Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 687840

Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju


Popović, Željko; Medica, Igor
Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 19-19 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 687840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju
(Natural Science approach to the anthroplogical sciences in the primary school teacher education)

Autori
Popović, Željko ; Medica, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 19-19

ISBN
978-953-7210-26-7

Skup
3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ; Prvi simpozij: Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
higijena ; biološka antropologija ; prirodoslovlje ; učiteljski studij
(hygiene ; biological anthropology ; natural sciences ; primary school teacher education)

Sažetak
Poziv učitelja je vrlo kompleksan i zahtjevan u mnogim područjima, osobito u prirodoslovnim znanostima. Građu čovječjeg tijela i funkcije pojedinih organa učitelji podučavaju djecu uglavnom kroz predmet Priroda i društvo, ali se govori o čovjeku i u drugim sadržajima u ostalim predmetima u razrednoj nastavi. Na Učiteljskom fakultetu u Osijeku obuhvatili smo ovo značajno područje s nekoliko obveznih predmeta i nekoliko izbornih. U obveznim predmetima Prirodoslovlje 1 i 2 studenti između ostaloga obrađuju osnove anatomije i fiziologije čovjeka. Obvezni predmet u tzv. razvojnom modulu je i Školska higijena gdje se studenti informiraju o različitim aspektima higijene. Uvidjevši potrebu sveobuhvatnijeg pristupa ovoj temi osmislili smo izborni predmet Higijena u školi i vrtiću gdje se većim samostalnim radom studenata produbljuju teme higijene vezane za rad učitelja u nastavi te najčešće bolesti djece mlađe školske dobi. U izbornom predmetu Biološka antropologija obuhvatit ćemo širi, slojeviti aspekt porijekla čovjeka te njegovo mjesto u biološkom okružju danas. Ovim radom želimo istaknuti veliku važnost i sveobuhvatnost prirodoslovnog pristupa znanosti o čovjeku te prikazati mogući način pristupa ovoj temi na učiteljskom studiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija

Napomena
Zbornik i sažetak su tiskani na hrvatskom i engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Igor Medica (autor)

Avatar Url Željko Popović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Željko; Medica, Igor
Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 19-19 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Popović, Ž. & Medica, I. (2009) Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju. U: Vijtiuk, N. & Šiljković, Ž. (ur.)Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009.
@article{article, author = {Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Medica, Igor}, year = {2009}, pages = {19-19}, keywords = {higijena, biolo\v{s}ka antropologija, prirodoslovlje, u\v{c}iteljski studij}, isbn = {978-953-7210-26-7}, title = {Prirodoslovni pristup znanosti o \v{c}ovjeku na u\v{c}iteljskom studiju}, keyword = {higijena, biolo\v{s}ka antropologija, prirodoslovlje, u\v{c}iteljski studij}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Medica, Igor}, year = {2009}, pages = {19-19}, keywords = {hygiene, biological anthropology, natural sciences, primary school teacher education}, isbn = {978-953-7210-26-7}, title = {Natural Science approach to the anthroplogical sciences in the primary school teacher education}, keyword = {hygiene, biological anthropology, natural sciences, primary school teacher education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font