Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 687830

Zeleni marketing kao koncept suvremenog poslovanja


Marić, Iva
Zeleni marketing kao koncept suvremenog poslovanja, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 687830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zeleni marketing kao koncept suvremenog poslovanja
(N/A)

Autori
Marić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.05

Godina
2009

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
zeleni marketing; Hrvatska
(green marketing; Croatia)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)

Avatar Url Iva Marić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marić, Iva
Zeleni marketing kao koncept suvremenog poslovanja, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Marić, I. (2009) 'Zeleni marketing kao koncept suvremenog poslovanja', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Iva}, year = {2009}, pages = {N/A}, keywords = {zeleni marketing, Hrvatska}, title = {Zeleni marketing kao koncept suvremenog poslovanja}, keyword = {zeleni marketing, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Iva}, year = {2009}, pages = {N/A}, keywords = {green marketing, Croatia}, title = {N/A}, keyword = {green marketing, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font