Pregled bibliografske jedinice broj: 687465
Analiza obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim osvrtom na nastavu stranih jezika
Analiza obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim osvrtom na nastavu stranih jezika // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 3 (2013), 1; 213-224 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 687465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim osvrtom na nastavu stranih jezika
(The Analysis of Educational Systems in Norway and Austria with the Emphasis on Foreign Language Teaching)
Autori
Sobo, Katica ; Eterović, Sonja ; Rujevčan, Davorka
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) 3
(2013), 1;
213-224
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Obrazovanje učitelja ; strani jezici ; obrazovanje u Norveškoj i Austriji
(Teacher education ; foreign languages ; education in Norway and Austria)
Sažetak
Izmijenjeni odnosi među zemljama srednje i istočne Europe, proširenje Europske unije i sve veća ekonomska, politička i kulturna integracija samo su neki čimbenici koji utječu na promjene u ujedinjenoj Europi u kojoj se posebno ističe značenje višejezičnosti. Tako Vijeće Europe u svojim Preporukama ukazuje na važnost poznavanja živih jezika, kao i na potrebu razvijanja metodologije za njihovo učenje i poučavanje s ciljem ostvarivanja komunikacijskih potreba te očuvanja raznolikosti i bogatstva europskih jezika. U radu se prikazuje kako promjene u ujedinjenoj Europi utječu na politiku obrazovanja učitelja. Posebno se ističe da se moderni obrazovni sustavi baziraju na razvoju kompetencija. U radu se daje komparacija obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim naglaskom na nastavi stranih jezika u tim zemljama. Vidljivo je da je unatoč težnji da se ujednače obrazovni sustavi još uvijek primjetna velika raznolikost u sustavima obrazovanja učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu