Pregled bibliografske jedinice broj: 687402
Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara
Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara // 16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova / Tomašević, Nives ; Despot, Ivona (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013. str. 202-223 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 687402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara
(Virtual marketing of published goods)
Autori
Tomašević, Nives ; Horvat, Jasna ; Gavranović, Drahomira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova
/ Tomašević, Nives ; Despot, Ivona - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013, 202-223
ISBN
978-953-6001-93-4
Skup
16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.11.2012. - 30.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
virtualno okruženje; virtualni svjetovi; virtualni marketing; 4S; nakladništvo; knjiga; materijalno dobro
(virtual environment; virtual worlds; virtual marketing; 4S; publishing; books)
Sažetak
Rad govori o virtualnom marketingu nakladničkih dobara i nastoji se pojasniti značenje riječi 'virtualno' u kontekstu nakladničke i poslovne stvarnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Sveučilište u Zadru