Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 687402

Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara


Tomašević, Nives; Horvat, Jasna; Gavranović, Drahomira
Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara // 16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova / Tomašević, Nives ; Despot, Ivona (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013. str. 202-223 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 687402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara
(Virtual marketing of published goods)

Autori
Tomašević, Nives ; Horvat, Jasna ; Gavranović, Drahomira

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova / Tomašević, Nives ; Despot, Ivona - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013, 202-223

ISBN
978-953-6001-93-4

Skup
16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.11.2012. - 30.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
virtualno okruženje; virtualni svjetovi; virtualni marketing; 4S; nakladništvo; knjiga; materijalno dobro
(virtual environment; virtual worlds; virtual marketing; 4S; publishing; books)

Sažetak
Rad govori o virtualnom marketingu nakladničkih dobara i nastoji se pojasniti značenje riječi 'virtualno' u kontekstu nakladničke i poslovne stvarnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Drahomira Cupar (autor)

Avatar Url Nives Tomašević (autor)

Avatar Url Jasna Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević, Nives; Horvat, Jasna; Gavranović, Drahomira
Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara // 16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova / Tomašević, Nives ; Despot, Ivona (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013. str. 202-223 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomašević, N., Horvat, J. & Gavranović, D. (2013) Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara. U: Tomašević, N. & Despot, I. (ur.)16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova.
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c}, Nives and Horvat, Jasna and Gavranovi\'{c}, Drahomira}, year = {2013}, pages = {202-223}, keywords = {virtualno okru\v{z}enje, virtualni svjetovi, virtualni marketing, 4S, nakladni\v{s}tvo, knjiga, materijalno dobro}, isbn = {978-953-6001-93-4}, title = {Virtualni marketing nakladni\v{c}kih materijalnih dobara}, keyword = {virtualno okru\v{z}enje, virtualni svjetovi, virtualni marketing, 4S, nakladni\v{s}tvo, knjiga, materijalno dobro}, publisher = {Hrvatsko knji\v{z}ni\v{c}arsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c}, Nives and Horvat, Jasna and Gavranovi\'{c}, Drahomira}, year = {2013}, pages = {202-223}, keywords = {virtual environment, virtual worlds, virtual marketing, 4S, publishing, books}, isbn = {978-953-6001-93-4}, title = {Virtual marketing of published goods}, keyword = {virtual environment, virtual worlds, virtual marketing, 4S, publishing, books}, publisher = {Hrvatsko knji\v{z}ni\v{c}arsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font