Pregled bibliografske jedinice broj: 686806
Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika
Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 686806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika
(Teachers' opinion about the importance of the media in Croatian language teaching)
Autori
Gorupec, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.12
Godina
2013
Stranica
83
Mentor
Bežen, Ante
Neposredni voditelj
Kolar Billege, Martina
Ključne riječi
medijska pismenost; medijska kultura; utjecaj medija; nastava Hrvatskoga jezika
(media literacy; media culture; the impact of media; Croatian language teaching)
Sažetak
Nastava Hrvatskoga jezika omogućuje učenicima stjecanje znanja, vještina, sposobnosti, stavova i navika koji pridonose njihovu osobnom razvoju i omogućuju im aktivno sudjelovanje u društvu. Medijska pismenost definira se kao "sposobnost pristupa, analize, vrednovanja i odašiljanja poruke posredstvom medija" (Zgrabljić Rotar 2005:1). Medijska kultura, odnosno medijska pismenost i umjetnost egzistiraju kao sastavnice unutar predmeta Hrvatski jezik u osnovnoj školi unatrag pedesetak godina (Bežen 2013). Cilj istraživanja je ispitati mišljenje učitelja o važnosti i utjecaju medija u nastavi Hrvatskoga jezika s naglaskom na nastavno područje medijske kulture. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku(N=35)učitelja u trima osnovnim školama Krapinsko-zagorske županije. Rezultati ukazuju na potrebu edukacije učitelja i promicanje medijske pismenosti u nastavi Hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb