Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 686754

Suradnja škola i vanjskih dionika


Kovač, Vesna; Buchberger, Iva
Suradnja škola i vanjskih dionika // Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 51 (2014), 3; 523-545 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 686754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradnja škola i vanjskih dionika
(Collaboration of Schools and External Stakeholders)

Autori
Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva

Izvornik
Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja (1846-5226) 51 (2014), 3; 523-545

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
škola ; suradnja ; obrazovna politika ; kvaliteta obrazovanja ; dionici u području obrazovanja
(school ; collaboration ; education policy ; quality of education ; stakeholders in education)

Sažetak
U članku se raspravlja o suradnji škola i vanjskih dionika kao bitnom indikatoru kvalitete obrazovanja, ali i bitnoj pretpostavci održivosti obrazovnih promjena i reformi. U teorijskom dijelu rada kontekstualizira se tema suradnje škola i vanjskih dionika analizom aktualnih policy dokumenata te se izlažu temeljne teorijske postavke o fenomenu suradnje, suradnji škola i vanjskih dionika te pozicijama i ulogama relevantnih dionika s kojima škole uspostavljaju suradničke odnose. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati percepciju učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola, sveučilišnih nastavnika i donositelja odluka o kvaliteti i stupnju (uspostavljene) suradnje škola, odnosno učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola s dionicima iz vanjskog okruženja – posebice s visokoškolskim institucijama koje sudjeluju u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika te predstavnicima donositelja odluka. Većina sudionika istraživanja procjenjuje suradnju škola i vanjskih dionika nezadovoljavajućom, nudeći prijedloge za njeno unapređivanje prvenstveno kroz njeno formaliziranje i usustavljivanje utemeljeno na poželjnom međusobnom odnosu dionika u suradnji koji podrazumijeva aktivni dijalog, međusobno slušanje, uvažavanje i ostvarivanje zajedničkih ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Iva Buchberger (autor)

Avatar Url Vesna Kovač (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Vesna; Buchberger, Iva
Suradnja škola i vanjskih dionika // Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 51 (2014), 3; 523-545 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kovač, V. & Buchberger, I. (2014) Suradnja škola i vanjskih dionika. Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 51 (3), 523-545.
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna and Buchberger, Iva}, year = {2014}, pages = {523-545}, keywords = {\v{s}kola, suradnja, obrazovna politika, kvaliteta obrazovanja, dionici u podru\v{c}ju obrazovanja}, journal = {Sociologija i prostor : \v{c}asopis za istra\v{z}ivanje prostornoga i sociokulturnog razvoja}, volume = {51}, number = {3}, issn = {1846-5226}, title = {Suradnja \v{s}kola i vanjskih dionika}, keyword = {\v{s}kola, suradnja, obrazovna politika, kvaliteta obrazovanja, dionici u podru\v{c}ju obrazovanja} }
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna and Buchberger, Iva}, year = {2014}, pages = {523-545}, keywords = {school, collaboration, education policy, quality of education, stakeholders in education}, journal = {Sociologija i prostor : \v{c}asopis za istra\v{z}ivanje prostornoga i sociokulturnog razvoja}, volume = {51}, number = {3}, issn = {1846-5226}, title = {Collaboration of Schools and External Stakeholders}, keyword = {school, collaboration, education policy, quality of education, stakeholders in education} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • SocINDEX (EBSCO)
  • CSA SOCIOLOGICAL ABSTRACTS
  • CSA WORLDWIDE POLITICAL SCIENCE ABSTRACTS
  • CSA SOCIAL SERVICES ABSTRACT (SELECTIVE)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font