Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 686631

Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih


Maras, Nevenka
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih // Zavičajna baština i održivi razvoj / Mrkonjić, Mirko (ur.).
Split: Književni krug Split, 2012. str. 114-149 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 686631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih
(Innovative learning and ecological education of the young)

Autori
Maras, Nevenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zavičajna baština i održivi razvoj / Mrkonjić, Mirko - Split : Književni krug Split, 2012, 114-149

Skup
Oživjeti baštinu pa živjeti od nje

Mjesto i datum
Dugopolje, Hrvatska, 06.12.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inovativno učenje; participacija; anticipacija; ekološko obrazovanje mladih
(innovative learning; anticipation; participation; ecological education of the young)

Sažetak
Živimo u vremenu globalnih promjena u kojem ekološki problemi svakog dana postaju sve veći i time bitno ugrožavaju našu budućnost. U rješavanju tih problema i obrazovanje mora preuzeti svoju zadaću i osigurati mladima stjecanje kvalitetnih znanja i razvitak kompetencija potrebnih za suočavanje s takvim izazovima. Već od početka formalnog obrazovanja valja inzistirati na razvitku drukčijeg odnosa i odgovornosti prema sebi, prema drugima i prema okolini koja nas okružuje. Ekološke teme se obrađuju u okviru različitih nastavnih predmeta, no na koji način? U nekim školama još uvijek dominira tradicionalni način poučavanja koji učenike ne priprema za budućnost, zbog čega se potrebno okrenuti novim, aktivnim oblicima učenja, među kojima posebno mjesto zauzima i inovativno, anticipacijsko i participacijsko učenje. Svrha ovoga rada je istaknuti važnost onih oblika učenja u kontekstu ekološkog obrazovanja koji su usmjereni na djelovanje. U tom smislu elaborirat će se i koncept inovativnog učenja, koji upravo u kontekstu ekološkog obrazovanja može postići svoju najefikasniju primjenu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nevenka Maras (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Maras, Nevenka
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih // Zavičajna baština i održivi razvoj / Mrkonjić, Mirko (ur.).
Split: Književni krug Split, 2012. str. 114-149 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Maras, N. (2012) Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih. U: Mrkonjić, M. (ur.)Zavičajna baština i održivi razvoj.
@article{article, author = {Maras, Nevenka}, editor = {Mrkonji\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {114-149}, keywords = {inovativno u\v{c}enje, participacija, anticipacija, ekolo\v{s}ko obrazovanje mladih}, title = {Inovativno u\v{c}enje i ekolo\v{s}ko obrazovanje mladih}, keyword = {inovativno u\v{c}enje, participacija, anticipacija, ekolo\v{s}ko obrazovanje mladih}, publisher = {Knji\v{z}evni krug Split}, publisherplace = {Dugopolje, Hrvatska} }
@article{article, author = {Maras, Nevenka}, editor = {Mrkonji\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {114-149}, keywords = {innovative learning, anticipation, participation, ecological education of the young}, title = {Innovative learning and ecological education of the young}, keyword = {innovative learning, anticipation, participation, ecological education of the young}, publisher = {Knji\v{z}evni krug Split}, publisherplace = {Dugopolje, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font