Pregled bibliografske jedinice broj: 686513
Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti
Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti // Oeconomica Jadertina, 3 (2014), 2; 28-49 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 686513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti
(CSR and CRM as a way of integration social responsibility in marketing activities)
Autori
Glavočević, Anja ; Peša Radman, Anita
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 3
(2014), 2;
28-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; marketinške strategije; marketing opće dobrobiti
(socially responsible practises; marketing strategies; cause related marketing)
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje (eng. Social Responsible Marketing) je suvremena poslovna praksa koju primjenjuje sve veći broj poduzeća kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Učinkovitu primjenu ovakve poslovne prakse osigurava dobra i etički prihvatljiva komunikacija sa svim interesno-utjecajnim skupinama pri čemu je značajna uloga marketinga kao komunikacijskog kanala. Postoji širok izbor između alternativa prema kojima poduzeća mogu poslovati društveno odgovorno, a svaka od tih alternativa nudi brojne koristi za sve uključene strane. U posljednjih nekoliko godina „društvena osjetljivost” sve više dolazi do izražaja, a upravo to je pogodovalo pojavi i sve većoj primjeni marketinga opće dobrobiti (eng. Cause Related Marketing-CRM). Marketing opće dobrobiti se smatra „win-win“ situacijom prema kojoj sve uključene strane (poduzeće, neprofitna organizacija i potrošači), imaju koristi. Unatoč brojnim prednostima ne smiju se zanemariti niti potencijalni problemi koji se mogu javiti prilikom primjene marketinga opće dobrobiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija