Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 686513

Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti


Glavočević, Anja; Peša Radman, Anita
Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti // Oeconomica Jadertina, 3 (2014), 2; 28-49 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 686513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti
(CSR and CRM as a way of integration social responsibility in marketing activities)

Autori
Glavočević, Anja ; Peša Radman, Anita

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 3 (2014), 2; 28-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; marketinške strategije; marketing opće dobrobiti
(socially responsible practises; marketing strategies; cause related marketing)

Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje (eng. Social Responsible Marketing) je suvremena poslovna praksa koju primjenjuje sve veći broj poduzeća kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Učinkovitu primjenu ovakve poslovne prakse osigurava dobra i etički prihvatljiva komunikacija sa svim interesno-utjecajnim skupinama pri čemu je značajna uloga marketinga kao komunikacijskog kanala. Postoji širok izbor između alternativa prema kojima poduzeća mogu poslovati društveno odgovorno, a svaka od tih alternativa nudi brojne koristi za sve uključene strane. U posljednjih nekoliko godina „društvena osjetljivost” sve više dolazi do izražaja, a upravo to je pogodovalo pojavi i sve većoj primjeni marketinga opće dobrobiti (eng. Cause Related Marketing-CRM). Marketing opće dobrobiti se smatra „win-win“ situacijom prema kojoj sve uključene strane (poduzeće, neprofitna organizacija i potrošači), imaju koristi. Unatoč brojnim prednostima ne smiju se zanemariti niti potencijalni problemi koji se mogu javiti prilikom primjene marketinga opće dobrobiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anita Peša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavočević, Anja; Peša Radman, Anita
Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti // Oeconomica Jadertina, 3 (2014), 2; 28-49 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Glavočević, A. & Peša Radman, A. (2014) Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti. Oeconomica Jadertina, 3 (2), 28-49.
@article{article, author = {Glavo\v{c}evi\'{c}, Anja and Pe\v{s}a Radman, Anita}, year = {2014}, pages = {28-49}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, marketin\v{s}ke strategije, marketing op\'{c}e dobrobiti}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1848-4956}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje i CRM kao na\v{c}in integriranja dru\v{s}tvene odgovornosti u marketin\v{s}ke aktivnosti}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, marketin\v{s}ke strategije, marketing op\'{c}e dobrobiti} }
@article{article, author = {Glavo\v{c}evi\'{c}, Anja and Pe\v{s}a Radman, Anita}, year = {2014}, pages = {28-49}, keywords = {socially responsible practises, marketing strategies, cause related marketing}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1848-4956}, title = {CSR and CRM as a way of integration social responsibility in marketing activities}, keyword = {socially responsible practises, marketing strategies, cause related marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font