Pregled bibliografske jedinice broj: 686447
Uvođenje videokonferencijske nastave na Tehničko veleučilište u Zagrebu: studija slučaja
Uvođenje videokonferencijske nastave na Tehničko veleučilište u Zagrebu: studija slučaja // Tiskarstvo i dizajn 2013 / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2013. str. 18-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 686447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje videokonferencijske nastave na Tehničko veleučilište u Zagrebu: studija slučaja
(Implementation of videoconferencing in teaching at the Polytechnic of Zagreb: a case study)
Autori
Bajić, Milan ; Popčević, Ida ; Jandrić, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Tiskarstvo i dizajn 2013
/ Žiljak Vujić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2013, 18-22
ISBN
9789537064204
Skup
International scientific conference on Printing & design 2013 : proceedings = Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo i dizajn 2013
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 08.02.2013. - 09.02.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-obrazovanje ; videokonferencija ; studija slučaja
(e-learnin ; videoconferencing ; case study)
Sažetak
Tehničko veleučilište u Zagrebu već nekoliko godina uzastopno bilježi značajan porast zanimanja za specijalističke izvanredne studije informatike, elektrotehnike i građevine. Organizacija ovih studija posebno je prilagođena zaposlenim studentima, što se odražava na duljinu studiranja i termine predavanja. Međutim, brojni studenti Tehničkog veleučilišta ne žive u Zagrebu, što značajno povećava količinu vremena i novca utrošenog na dolazak na predavanja. Kako bi studentima izašli u susret, na specijalistički studij informatike u školskoj godini 2012/2013 uveli smo mogućnost videokonferencijskog praćenje predavanja. Studenti trebaju osobno doći na na tri predavanja - na početku, sredini i kraju semestra - dok ostala predavanja mogu uživo pratiti putem videokonferencije. Svim studentima i dalje je ponuđena mogućnost dolaska na predavanja u učionicu, a videokonferencijsko praćenje nastave strogo je fakultativno. Ova studija slučaja prikazuje različite aspekte uvođenja videokonferencijskog praćenja predavanja na Tehničko veleučilište u Zagrebu: organizaciju, tehnologiju, pedagogiju. Zadovoljstvo studenata ispitano je anketom, čiji rezultati služe kao dragocjena povratna informacija za poboljšanje kvalitete nastave. Temeljem iskustava prikazanim u ovom istraživanju, videokonferencijsku nastavu namjeravamo proširiti i na specijalističke studije elektrotehnike i građevine. Obzirom na širinu istraživačkog pristupa i velik broj polaznika, uvjereni smo da rezultati ovog istraživanja mogu poslužiti i izvan granica Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, prvenstveno na drugim izvanrednim specijalističkim studijima u Hrvatskoj i inozemstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu