Pregled bibliografske jedinice broj: 686258
Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova
Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 686258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova
(Customer relationship management within information institutions)
Autori
Primorac, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
27.09
Godina
2013
Stranica
29
Mentor
Dukić, Gordana
Neposredni voditelj
Papić, Anita
Ključne riječi
CRM; upravljanje odnosima s korisnicima; visokoškolske knjižnice; marketing
(CRM; customer relationship management; academic libraries; marketing)
Sažetak
Na početku rada određuje se pojam upravljanja odnosima s korisnicima (CRM-Customer Relationship Management) te se daje njegov kratki povijesni razvoj. Zatim se predstavlja nekoliko primjera istraživanja CRM-a u stranim knjižnicama. Središnji dio rada zauzima istraživanje stanja i mogućnosti implementacije CRM-a u visokoškolskim knjižnicama u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koje elemente CRM-a imaju visokoškolske knjižnice te kakva je mogućnost implementacije ovoga alata u tim knjižnicama. Dobiveni rezultati daju uvid u trenutno stanje u visokoškolskim knjižnicama vezano uz temu rada te omogućuju daljnje istraživanje ove problematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek