Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 685706

Proces uravnoteženja i opterećenja zrakoplova u funkciji prihvata i otpreme


Zečević-Tadić, Robert
Proces uravnoteženja i opterećenja zrakoplova u funkciji prihvata i otpreme, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 685706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces uravnoteženja i opterećenja zrakoplova u funkciji prihvata i otpreme
(Weight and balance in function of aircraft handling)

Autori
Zečević-Tadić, Robert

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
06.09

Godina
2012

Stranica
51

Mentor
Štimac, Igor

Ključne riječi
Balansiranje zrakoplova ; prihvat i otprema zrakoplova
(Aircraft weight and balance ; aircraft performance ; Aircraft Ground Hangling)

Sažetak
Svrha ovog završnog rada bila je prikazati detaljnu analizu sinergije ureda za uravnoteženje i opterećenje zrakoplova s ostalim operativnim službama zračne luke. Ured za uravnoteženje i opterećenje zrakoplova nalazi se u samom centru te prikuplja podatke iz raznih službi ali uvelike ovisi o brzini dostavljanja tih podataka. U radu je prikazana vremenska analiza procesa uravnoteženja i opterećenja zrakoplova na Zračnoj luci Zagreb u kojoj se može uočiti koliko je taj proces uravnoteženja i opterećenja ubrzan. U teoriji odnosno u literaturama taj proces nije prikazana kakav on zaista jest u praksi, postoje poneka odstupanja. Posao balansera je jako stresan posao pogotovo kada se radi pod najvećim vršnim opterećenjem, kada se odjednom radi na uravnoteženju i opterećenju 3 ili 4 zrakoplova. Kao što je već prethodno rečeno, taj posao na Zračnoj luci Zagreb je dodatno opterećen time što se radi na 2-3 sustava na računalima jer neke kompanije jednostavno imaju svoje sustave i imaju takva potraživanja. Dodatan problem ureda na Zračnoj luci Zagreb je taj što sustav na računalima nije povezan s CIS sustavom pa se cargo manifest faksira u ured za uravnoteženje i opterećenje zrakoplova što zahtjeva dodatne troškove i vrijeme. Posljednji nedostatak uredu jesu printeri koji su stari i učestalo se kvare pa se mora raditi ručni load sheet što nije baš jednostavno napraviti u 15 minuta koliko zapravo ostane vremena za njegovu izradu. U nekim većim zračnim lukama u slučaju pada sustava zaposlenici ne izrađuju ručne load sheet-e već se obavješćuje posebni tim koji je za to odgovoran. Spomenuto je 15 minuta za izradu load sheet-a jer u teoriji taj proces je prikazan da traje 30 minuta što nije istina, prosjek iznosi 15 minuta iako se nekad mora, jer situacija to zahtjeva, u 10 minuta izraditi i predati kontroloru opsluživanja. Svako kašnjenje se sankcionira. Pri izradi završnog rada korištena je sva dokumentacija sa Zračne luke Zagreb te je uvelike pomogla i praktična nastava u sklopu izrade rada. U razgovoru sa zaposlenicima ureda za uravnoteženje i opterećenje zrakoplova zračne luke Zagreb rečeno je da neki navedeni nedostatci nisu nerješivi i da se radi na njihovom poboljšanju i uklanjanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Igor Štimac (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Zečević-Tadić, Robert
Proces uravnoteženja i opterećenja zrakoplova u funkciji prihvata i otpreme, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, Hrvatska
Zečević-Tadić, R. (2012) 'Proces uravnoteženja i opterećenja zrakoplova u funkciji prihvata i otpreme', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ze\v{c}evi\'{c}-Tadi\'{c}, Robert}, year = {2012}, pages = {51}, keywords = {Balansiranje zrakoplova, prihvat i otprema zrakoplova}, title = {Proces uravnote\v{z}enja i optere\'{c}enja zrakoplova u funkciji prihvata i otpreme}, keyword = {Balansiranje zrakoplova, prihvat i otprema zrakoplova}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ze\v{c}evi\'{c}-Tadi\'{c}, Robert}, year = {2012}, pages = {51}, keywords = {Aircraft weight and balance, aircraft performance, Aircraft Ground Hangling}, title = {Weight and balance in function of aircraft handling}, keyword = {Aircraft weight and balance, aircraft performance, Aircraft Ground Hangling}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font