Pregled bibliografske jedinice broj: 685571
Mogućnosti upotrebe RSS tehnologije u oglašavanju
Mogućnosti upotrebe RSS tehnologije u oglašavanju, 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 685571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti upotrebe RSS tehnologije u oglašavanju
(Capabilities of using RSS technology in advertising)
Autori
Šimec, Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.05
Godina
2013
Stranica
302
Mentor
Boras, Damir ; Špiranec, Sonja
Ključne riječi
Internet; Web 2.0; RSS; interaktivne aplikacije; multimedija; društvene mreže; oglašavanje; marketing; mobilni uređaji; tablet uređaji
(Internet; Web 2.0; RSS; interactive applications; multimedia; social networking; advertising; marketing; mobile devices; tablet device s)
Sažetak
U radu je prikazana analiza svjetskih iskustava iz prakse u upotrebi Interneta u različitim djelatnostima, pa tako i oglašavanju, kao i korištenje Internetom, te stanje u Hrvatskoj i koliko je društvo spremno prihvatiti nove oblike komunikacije sa oglašivačima. Analiziran je broj Internet korisnika radi odabira adekvatnih strategija i optimalnih modela za oglašivače preko RSS agregatora, kako bi se odredio mogući pravac aktivnosti vezan uz takvu vrstu oglašavanja na Internetu. Kod istraživanja primijenjeni su alati za mjerenje, analizu i prikupljanje informacija gemiusTraffic i Google Analytics, te je analizirano u kojem obliku i opsegu se koristi RSS na lokalnom i globalnom tržištu. Uzimajući u obzir najnovija iskustva i primjenjivost koja je moguća s postojećim tehnološkim rješenjima, u radu su prikazani dokazi za temeljne hipoteze, gdje RSS sa svojom sve većom zastupljenošću postaje novi kulturološki fenomen, koji se temelji na prikupljanju različitih najaktualnijih informacija, da bi se u budućnosti integrirao u svaku Internet stranicu, a sve više se koristi i na mobilnim uređajima. Njegova primjenljivost je u svakom dijelu društvene sfere, kako se to i pokazalo iz mnogobrojnih primjera u radu. Primjenjivost koja je u radu izložena, pogotovo u kategoriji kreiranja održive mogućnosti daljnjeg razvoja RSS-a, obzirom na tehnologiju, kulturološke fenomene korištenja i marketinške mogućnosti, predstavljat će glavne strateške smjernice za razvoj RSS-a u Hrvatskoj sukladno njezinom postojećem stupnju razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb