Pregled bibliografske jedinice broj: 685563
Prikriveno oglašavanje kao zakonski i etički nedopustiva prezentacija informacija
Prikriveno oglašavanje kao zakonski i etički nedopustiva prezentacija informacija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 685563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikriveno oglašavanje kao zakonski i etički nedopustiva prezentacija informacija
(Covert advertising as legally and ethically unacceptable presentation of information)
Autori
Tomažič, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
2010
Stranica
283
Mentor
Boras, Damir ; Jurišić, Jelena
Ključne riječi
prikriveno oglašavanje; tisak; etika; profit
(covert advertising; printed media; ethics; profit)
Sažetak
Oglašavanje je postalo neophodan dio modernog informacijskog društva koje omogućava tvrtkama prodaju, medijima izvor sredstava, a potrošačima kvalitetan izbor između različitih proizvoda i usluga. Oglašivači imaju na raspolaganju puno mogućnosti, oruđa, tehnika i načina kojima pokušavaju privući pažnju potencijalnih potrošača. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novijim, zakonski i etički nedopustivim načinima oglašavanja kojima žele privući pažnju i povećati prodaju ; jedan od tih načina je prikriveno oglašavanje, koje se u doktorskoj disertaciji definira, analizira i istražuje analizom i međusobnom usporedbom triju najvažnijih slovenskih tiskanih dnevnika: Delo, Večer i Dnevnik
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb