Pregled bibliografske jedinice broj: 685300
Vođenje razreda i (ne)disciplinirano ponašanje na nastavi stranoga jezika
Vođenje razreda i (ne)disciplinirano ponašanje na nastavi stranoga jezika // Zbornik radova sa 6. međunarodnog simpozija Vaspitač u 21. veku / Đuričković, Milutin (ur.).
Aleksinac: Visoka škola za vaspitače strukovnih studija, 2011. str. 869-879 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 685300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vođenje razreda i (ne)disciplinirano ponašanje na nastavi stranoga jezika
(Classroom management and misbehaviour in foreign language classroom)
Autori
Božinović, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa 6. međunarodnog simpozija Vaspitač u 21. veku
/ Đuričković, Milutin - Aleksinac : Visoka škola za vaspitače strukovnih studija, 2011, 869-879
ISBN
978-86-88561-00-6
Skup
Vaspitač u 21. veku
Mjesto i datum
Aleksinac, Srbija, 26.03.2010. - 27.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
neverbalna intervencija; modifikacija ponašanja; korektivne mjere
(nonverbal intervention; behavior modification; corrective measures)
Sažetak
U radu je riječ o disciplinskim problemima na nastavi francuskog i španjolskog kao stranih jezika. U prvom dijelu rada autorica definira pojmove upravljanja razredom, discipline i nediscipliniranoga ponašanja te daje pregled relevantnih istraživanja. U drugom dijelu opisuje se istraživanje disciplinskih problema na nastavi francuskog i španjolskog kao stranih jezika koje je provedeno na uzorku od 44 studenta na Američkoj visokoj školi za management i tehnologiju u Dubrovniku. Autorica je, koristeći se metodom promatranja, prikupila podatke o najčešćim disciplinskim problemima na nastavi stranih jezika, utvrdila razlike u intenzitetu disciplinskih problema s obzirom na spol te istražila ponašanje nastavnica. Također je istražila povezanost disciplinskih problema s uspjehom u učenju te istaknula za kojim korektivnim mjerama, odnosno strategijama posežu nastavnice stranih jezika u rješavanju disciplinskih problema. U zaključku se iznose implikacije rezultata provedenoga istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija