Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 685294

Teorije utjecaja vremenskih prilika na potrošnju i prodaju u trgovini na malo


Štulec, Ivana
Teorije utjecaja vremenskih prilika na potrošnju i prodaju u trgovini na malo // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 2; 199-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 685294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorije utjecaja vremenskih prilika na potrošnju i prodaju u trgovini na malo
(Theories on the impact of weather on consumer spending and retail sales)

Autori
Štulec, Ivana

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 25 (2013), 2; 199-211

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ne-katastrofalne vremenske prilike; vremenski rizik; upravljanje vremenskim rizikom; trgovina na malo; vremenske izvedenice
(non-catastrophic weather; weather risk; weather risk management; retail; weather derivatives)

Sažetak
Vrijeme utječe na četiri osnovne kupovne odluke: što, kada, gdje i u kojoj količini kupiti. Iako trgovina na malo nije tradicionalno poimana kao djelatnost izložena vremenskom riziku, rezultati studija pokazuju da vrijeme ima signifikantan utjecaj na posjećenost prodavaonica i prodaju mnogih kategorija proizvoda. U radu su predstavljene teorije utjecaja vremenskih prilika na potrošnju i prodaju u trgovini na malo i dan je pregled rezultata postojećih relevantnih istraživanja. Sažeto se može zaključiti da utjecaj vremenskih prilika na potrošnju i prodaju u trgovini na malo nije uniforman, već se razlikuje ovisno o mjesecu u godini, kategoriji proizvoda i formatu prodavaonice. Vremenski rizik u trgovini na malo predstavlja nedovoljno istraženo područje. U skladu s time, cilj rada jest razviti svijest o vremenskom riziku u trgovini na malo i postaviti osnovu za daljnja istraživanja vremenskog rizika u trgovini na malo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Štulec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štulec, Ivana
Teorije utjecaja vremenskih prilika na potrošnju i prodaju u trgovini na malo // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 2; 199-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Štulec, I. (2013) Teorije utjecaja vremenskih prilika na potrošnju i prodaju u trgovini na malo. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2), 199-211.
@article{article, author = {\v{S}tulec, Ivana}, year = {2013}, pages = {199-211}, keywords = {ne-katastrofalne vremenske prilike, vremenski rizik, upravljanje vremenskim rizikom, trgovina na malo, vremenske izvedenice}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {25}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Teorije utjecaja vremenskih prilika na potro\v{s}nju i prodaju u trgovini na malo}, keyword = {ne-katastrofalne vremenske prilike, vremenski rizik, upravljanje vremenskim rizikom, trgovina na malo, vremenske izvedenice} }
@article{article, author = {\v{S}tulec, Ivana}, year = {2013}, pages = {199-211}, keywords = {non-catastrophic weather, weather risk, weather risk management, retail, weather derivatives}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {25}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Theories on the impact of weather on consumer spending and retail sales}, keyword = {non-catastrophic weather, weather risk, weather risk management, retail, weather derivatives} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • DOAJ
  • Index Copernicus
  • RePEc
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font