Pregled bibliografske jedinice broj: 685238
Suvremene nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti
Suvremene nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 685238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti
(Contemporary Teaching Methods as Stimulus to Student's Creativity)
Autori
Senković, Anastazija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2013
Stranica
69
Mentor
Prof. dr. sc. Anđelka Peko
Neposredni voditelj
Dr. sc. Snježana Dubovicki
Ključne riječi
kreativnost; kreativni učenik; kreativni učitelj; suvremene nastavne metode
(creativity; creative student; creative teacher; contemporary teaching methods)
Sažetak
Kreativnost - pojam koji ima stotine definicija i koji je i dan danas prekriven velom misterioznosti. Važnost kreativnosti se ipak prepoznala i u odgojno-obrazovnom području. Smatra se da za razvoj kreativnosti je u velikoj mjeri odgovoran učitelj i klima koja vlada u razredu. Cilj ovog istraživanja je bio ispitat utjecaj nastavnih metoda na poticanje učenikove kreativnosti. Osim što se istraživao utjecaj nastavnih metoda na poticaj učenikove kreativnosti ispitivali su se i učitelj, glavni čimbenici razvoja učeničke kreativnosti. Pri istraživanju su korištene suvremene nastavne metode u kojima su sudjelovali učenici, evaluacija navedenih aktivnosti, kao i upitnik o kreativnosti namijenjen učiteljima. Rezultati istraživanja pokazuju da su učitelji svjesni da je kreativnost značajna za osobni i društveni razvoj te da su oni odgovorni za razvoj ili gušenje učenikove kreativnosti. Iznenađujući podatak je da skoro jedna trećina učitelja misli da je kreativnost urođena osobina pojedinaca. Rezultati istraživanja pokazuju da suvremene nastavne metode potiču učenike na kreativnost. Učenici su se izjasnili da je nastavna sa suvremenim nastavnim metodama mnogo zabavnija i zanimljivija. Mogućnost učenika da budu aktivniji u nastavi povezali su sa osjećajima sreće, a uočeno je i da je prevladavala ugodna emocionalna klima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek