Pregled bibliografske jedinice broj: 684920
Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi
Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi // Odgojne znanosti, 12 (2010), 1 (19); 229-240 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 684920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi
(A contrastive approach in foreign English language teaching: A schema for teaching adjectives in foreign English language teaching with respect to age)
Autori
Carević, Ivana
Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 12
(2010), 1 (19);
229-240
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
materinji jezik; kontrastivna analiza; kontrastivna analiza pridjeva; proces poučavanja stranoga jezika
(mother tongue; contrastive analysis; contrastive analysis of adjectives; foreign language teaching)
Sažetak
Važnost uporabe materinjeg jezika u nastavi stranog nije uvijek bila jednaka. Povijesno gledano, dok su s jedne strane metode poput direktne ili audio-vizualne odbacivale uporabu materinjeg jezika, s druge, metode poput Community Language Learning (CLL) postupno su uključivale materinji jezik u proces učenja stranog jezika. Pojavom kontrastivne analize dolazi do sustavnijeg proučavanja utjecaja materinjeg jezika u procesu učenja stranog. U ovom radu raspravlja se o uporabi materinjeg jezika u procesu učenja stranog te o primjeni kontrastivnog pristupa u tom procesu. On podrazumijeva uporabu materinjeg jezika u smislu korištenja pozitivnog transfera i reduciranja negativnog putem odgovajućih nastavnih tehnika. Prvi dio rada opisuje važnost uporabe materinjeg jezika u nastavi stranog te prikazuje kontrastivnu analizu gramatičke kategorije pridjeva u engleskom i hrvatskom jeziku s očekivanim interferencijama. Drugi dio rada razrađuje sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi, od početnog do naprednog stupnja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts