Pregled bibliografske jedinice broj: 684835
Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe
Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe // Između moderne i avangarde: Hrvatska glazba 1910.-1960. / Between the Moderne and the Avant-Garde: Croatian Music 1910-1960 / Sedak, Eva (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 2004. str. 37-42
CROSBI ID: 684835 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe
(How to support semiotics?: On some aspects of the reception of Croatian music)
Autori
Davidović, Dalibor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Između moderne i avangarde: Hrvatska glazba 1910.-1960. / Between the Moderne and the Avant-Garde: Croatian Music 1910-1960
Urednik/ci
Sedak, Eva
Izdavač
Hrvatsko muzikološko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
37-42
ISBN
953-6090-14-7
Ključne riječi
semiotika glazbe, hrvatska glazba 20. stoljeća
(semiotics of music, Croatian music of the 20th century)
Sažetak
U članku se na primjeru dvaju domaćih radova o glazbi (knjige K. Kovačevića Hrvatski kompozitori i njihova djela, te članka Nova hrvatska glazba P. Selema) provjerava teza što su je, neovisno jedan od drugog, iznijeli muzikolozi H. H. Eggebrecht i V. Karbusicky. Prema tim autorima, za literaturu o glazbi nastalu u komunističkim zemljama karakteristično je nastojanje da se naglasi stanovita semiotička komponenta. Radovima Kovačevića i Selema pristupa se prema načelima strukturalne analize teksta. Zaključno se raspravlja i o nekim teorijskim pretpostavkama provedene analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb