Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 684835

Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe


Davidović, Dalibor
Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe // Između moderne i avangarde: Hrvatska glazba 1910.-1960. / Between the Moderne and the Avant-Garde: Croatian Music 1910-1960 / Sedak, Eva (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 2004. str. 37-42


CROSBI ID: 684835 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe
(How to support semiotics?: On some aspects of the reception of Croatian music)

Autori
Davidović, Dalibor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Između moderne i avangarde: Hrvatska glazba 1910.-1960. / Between the Moderne and the Avant-Garde: Croatian Music 1910-1960

Urednik/ci
Sedak, Eva

Izdavač
Hrvatsko muzikološko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica
37-42

ISBN
953-6090-14-7

Ključne riječi
semiotika glazbe, hrvatska glazba 20. stoljeća
(semiotics of music, Croatian music of the 20th century)

Sažetak
U članku se na primjeru dvaju domaćih radova o glazbi (knjige K. Kovačevića Hrvatski kompozitori i njihova djela, te članka Nova hrvatska glazba P. Selema) provjerava teza što su je, neovisno jedan od drugog, iznijeli muzikolozi H. H. Eggebrecht i V. Karbusicky. Prema tim autorima, za literaturu o glazbi nastalu u komunističkim zemljama karakteristično je nastojanje da se naglasi stanovita semiotička komponenta. Radovima Kovačevića i Selema pristupa se prema načelima strukturalne analize teksta. Zaključno se raspravlja i o nekim teorijskim pretpostavkama provedene analize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Davidović, Dalibor
Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe // Između moderne i avangarde: Hrvatska glazba 1910.-1960. / Between the Moderne and the Avant-Garde: Croatian Music 1910-1960 / Sedak, Eva (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 2004. str. 37-42
Davidović, D. (2004) Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe. U: Sedak, E. (ur.) Između moderne i avangarde: Hrvatska glazba 1910.-1960. / Between the Moderne and the Avant-Garde: Croatian Music 1910-1960. Zagreb, Hrvatsko muzikološko društvo, str. 37-42.
@inbook{inbook, author = {Davidovi\'{c}, Dalibor}, editor = {Sedak, E.}, year = {2004}, pages = {37-42}, keywords = {semiotika glazbe, hrvatska glazba 20. stolje\'{c}a}, isbn = {953-6090-14-7}, title = {Kako pristati uz semiotiku?: O nekim aspektima recepcije hrvatske glazbe}, keyword = {semiotika glazbe, hrvatska glazba 20. stolje\'{c}a}, publisher = {Hrvatsko muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Davidovi\'{c}, Dalibor}, editor = {Sedak, E.}, year = {2004}, pages = {37-42}, keywords = {semiotics of music, Croatian music of the 20th century}, isbn = {953-6090-14-7}, title = {How to support semiotics?: On some aspects of the reception of Croatian music}, keyword = {semiotics of music, Croatian music of the 20th century}, publisher = {Hrvatsko muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font