Pregled bibliografske jedinice broj: 684442
Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija
Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 15 (2013), 4; 1033-1056 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 684442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija
(The influence of primary teachers' educational models on elements of their musical competence)
Autori
Nikolić, Lidija ; Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Bogunović, Blanka
Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 15
(2013), 4;
1033-1056
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; glazbene kompetencije ; metodika glazbene kulture ; obrazovanje učitelja
(education of teachers ; life-long learning ; musical competences ; methodology of music education)
Sažetak
Istraživanjem se željelo ispitati kako godine radnog iskustva utječu na glazbene kompetencije učitelja razredne nastave, s ciljem ukazivanja na nužnost kvalitetnoga glazbenog obrazovanja na studiju. Ono bi trebalo omogućiti stjecanje stručnih znanja i vještina kao preduvjeta kvalitetne glazbene nastave u nižim razredima općeobrazovne škole i stvaranja čvrstih temelja za usavršavanje u različitim oblicima cjeloživotnog obrazovanja. Želeći utvrditi povezanost elemenata glazbenih kompetencija učitelja i značajnost razlika u odnosu na opće varijable, provedeno je eksplorativno i deskriptivno istraživanje. Za to je oblikovan upitnik kojim je ispitano 405 učitelja zaposlenih u razrednoj nastavi. Rezultati su potvrdili kako nema povećanja glazbenih kompetencija u odnosu na radno iskustvo, ali su razlike prisutne prema stupnju obrazovanja. Učitelji s visokom stručnom spremom pokazali su bolje poznavanje i primjenu sadržaja predmetne metodike i višu samoprocjenu te potvrdili učinkovitost tog modela studija.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI