Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 684438

Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju


Bubanj, Marin
Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 684438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju
(What are subliminal messages, their usage and research of students' opinions about their impact)

Autori
Bubanj, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2013

Stranica
33

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
subliminalne poruke; studentska populacija
(subliminal messages; student population)

Sažetak
Subliminalna poruka je poruka ispod granica ljudske percepcije, tako da ju oko ili razum ne mogu svjesno registrirati. Predstavlja signale ili poruke najčešće umetnute u drugi objekt s ciljem zaobilaženja normalnih granica opažanja. Obilježja subliminalnih poruka otvaraju velike mogućnosti da im potrošači budu izloženi i onda kada to ne žele. Njihovo korištenje u marketinškoj komunikaciji otvara brojna i ozbiljna etička pitanja. Smije li se potrošače izlagati porukama kada ih nisu svjesni i kakav utjecaj one imaju na svijest potrošača, samo su neka od njih. U završnom radu je definiran pojam subliminalne poruke, sažeto prikazan povijesni razvoj, analizirane su potencijalne koristi i etičnost subliminalnih poruka. Opisana je primjena subliminalnih poruka u televizijskom, radio i print oglašavanju te filmovima. Potrošači se protive zadiranju u njihovu privatnost i smatraju subliminalne poruke neetičnim te gaje negativne osjećaje prema oglašivačima koji ih koriste. Te tvrdnje potvrđuju i rezultati primarnog istraživanja provedenog za potrebe izrade završnog rada, na prigodnom uzorku studentske populacije (n=206), a prema kojima 66, 67% ispitanika negativno percipira oglašivače koji koriste subliminalne poruke, te 78% ispitanika ne podržava korištenje subliminalnih poruka u marketinškoj komunikaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bubanj, Marin
Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Bubanj, M. (2013) 'Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bubanj, Marin}, year = {2013}, pages = {33}, keywords = {subliminalne poruke, studentska populacija}, title = {\v{S}to su subliminalne poruke, njihova uporaba i istra\v{z}ivanje mi\v{s}ljenja studenata o njihovom utjecaju}, keyword = {subliminalne poruke, studentska populacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bubanj, Marin}, year = {2013}, pages = {33}, keywords = {subliminal messages, student population}, title = {What are subliminal messages, their usage and research of students' opinions about their impact}, keyword = {subliminal messages, student population}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font