Pregled bibliografske jedinice broj: 68418
Virtualno učenje - učinkovit i efektivan način ostvarivanja konkurentske prednosti
Virtualno učenje - učinkovit i efektivan način ostvarivanja konkurentske prednosti // Informatologia, 33 (1999), 8; 81-85 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 68418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualno učenje - učinkovit i efektivan način ostvarivanja konkurentske prednosti
(Virtual Learning - Efficent and Effective Way to Obtain Competitive Advantages)
Autori
Bahtijarević-Šiber, Fikreta ; Pološki, Nina
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 33
(1999), 8;
81-85
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
virtualno učenje; informacijska tehnologija; konkurentska prednost
(virtual learning; information technology; competitive advantage)
Sažetak
Budući da danas znanje i informacije postaju osnovni izvor konkurentske prednosti pojedinaca i poduzeća, potrebno ih je što brže akumulirati. Zahvaljujući informacijskim tehnologijama danas je moguće brzo, jednostavno i selektivno pristupiti svim željenim informacijama i znanjima. Kompjuteri, odnosno Internet, WWW, on-line komunikacije, bezžične komunikacije, telekomunikacije, satelitska povezanost i sl. omogućavaju virtualno obrazovanje. Virtualno učenje je prikupljanje znanja i umijeća koje se odvija na način da sudionici učenja (nastavnici i učenici) međusobno komuniciraju, uz pomoć informacijskih tehnologija, od bilo gdje na svijetu, s bilo kojeg mjesta, u bilo koje vrijeme i jeftinije nego što to omogućavaju fizička mjesta predodređena za pružanje usluga obrazovanja. Virtualno učenje je učenje okrenuto pojedincu, aktivno učenje, te učenje koje potiče međudjelovanje između sudionika učenja. Virtualno učenje kao i svaki koncept učenja ima i svoje nedostatke, ali progresivni rast broja virtualnih učilišta i sve veći broj obrazovnih i trening programa putem virtualne učionice dokazuju njegovu vrijednost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus