Pregled bibliografske jedinice broj: 683608
Priprema za nastavu sociologije: planiranje ishoda učenja
Priprema za nastavu sociologije: planiranje ishoda učenja, 2013. (ostalo).
CROSBI ID: 683608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priprema za nastavu sociologije: planiranje ishoda učenja
Autori
Čačić-Kumpes, Jadranka
Izvornik
Stručni skup Razvijanje kompetencija nastavnika, AZOO, Zagreb, 7. 9. 2013. (seminar za srednjoškolske nastavnike Sociologije i Politike i gospodarstva)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2013
Ključne riječi
obrazovanje; nastava sociologije; ishodi učenja
Sažetak
Predavanje i radionica usredotočuju se na jedan i to noviji zahtjev koji se stavlja pred nastavnike/ce općenito pa tako i pred nastavnike/ce sociologije. Riječ je o planiranju ishoda učenja koje se redovito razmatra u europskim dokumentima vezanim uz obrazovanje. Naime, modernizacija školskoga sustava zahtijeva promjene na različitim razinama (od sustava kao cjeline i upravljanja njime do kurikuluma i učeničkih postignuća), a te se promjene sve učestalije vežu uz definiranje ishoda učenja. Definiranje potrebnih sposobnosti (kompetencija) i s njima povezanih ishoda učenja postalo je nezaobilaznim mehanizmom i temeljnim načelom transparentnosti što bi trebalo omogućiti, smatra se, lakše povezivanje državnih obrazovnih sustava i osigurati njihovu vertikalnu i horizontalnu prohodnost te omogućiti mobilnost osoba unutar Europske unije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija