Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 68334

Kvaliteta kao čimbenik konkurentnosti


Skoko, Hrvoje
Kvaliteta kao čimbenik konkurentnosti // Konkurentska sposobnost poduzeća / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 1999. str. 319-337


CROSBI ID: 68334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta kao čimbenik konkurentnosti
(Quality as a factor of competitiveness)

Autori
Skoko, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Konkurentska sposobnost poduzeća

Urednik/ci
Tipurić, Darko

Izdavač
Sinergija nakladništvo

Grad
Zagreb

Godina
1999

Raspon stranica
319-337

ISBN
953-97944-0-4

Ključne riječi
konurentske strategije, dimenzije kvalitete, vrijednost za potrošače, troškovi kvalitete
(competitive strategies, dimensions of quality, value for customer, quality costs)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067004

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Hrvoje
Kvaliteta kao čimbenik konkurentnosti // Konkurentska sposobnost poduzeća / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 1999. str. 319-337
Skoko, H. (1999) Kvaliteta kao čimbenik konkurentnosti. U: Tipurić, D. (ur.) Konkurentska sposobnost poduzeća. Zagreb, Sinergija nakladništvo, str. 319-337.
@inbook{inbook, author = {Skoko, Hrvoje}, editor = {Tipuri\'{c}, D.}, year = {1999}, pages = {319-337}, keywords = {konurentske strategije, dimenzije kvalitete, vrijednost za potro\v{s}a\v{c}e, tro\v{s}kovi kvalitete}, isbn = {953-97944-0-4}, title = {Kvaliteta kao \v{c}imbenik konkurentnosti}, keyword = {konurentske strategije, dimenzije kvalitete, vrijednost za potro\v{s}a\v{c}e, tro\v{s}kovi kvalitete}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Skoko, Hrvoje}, editor = {Tipuri\'{c}, D.}, year = {1999}, pages = {319-337}, keywords = {competitive strategies, dimensions of quality, value for customer, quality costs}, isbn = {953-97944-0-4}, title = {Quality as a factor of competitiveness}, keyword = {competitive strategies, dimensions of quality, value for customer, quality costs}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font