Pregled bibliografske jedinice broj: 682998
B2B marketing
B2B marketing. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 (monografija)
CROSBI ID: 682998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
B2B marketing
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket
Grad
Rijeka
Godina
2013
Stranica
316
ISBN
978- 953-7813-11-6
Ključne riječi
b2b marketing; poslovni marketing
Sažetak
Marketinško djelovanje između poslovnih subjekata, odnosno na poslovnom tržištu raspravlja se se u osam poglavlja. Prva cijelina obuhvaća prirodu poslovnog tržišta. Nadalje, analizira se istraživanje poslovnog tržišta te predviđanje prodaje. U knjizi se govori o snagama od utjecaja na ponašanje poslovnih kupaca, o ponašanju poslovnih kupaca te se obrađuje upravljanje marketing aktivnostima na poslovnom tržištu. Predmet razmatranja je taktičko odlučivanje, odnosno spoznaje o oblikovanju i isporuci vrijednosti. Raspravlja se o uspostavljanju veza između strategija i taktika te se analizira razvoj novih odnosa na poslovnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Knjiga je objavljena u epub formatu.
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)