Pregled bibliografske jedinice broj: 682890
Utjecaj multimedijskoga obrazovnog materijala na učenički uspjeh u osnovnoškolskom obrazovanju
Utjecaj multimedijskoga obrazovnog materijala na učenički uspjeh u osnovnoškolskom obrazovanju // Mednarodna konferenca EDUvision 2013 : sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij = International conference EDUvison 2013 : modern approaches to teaching coming generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 732-742 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 682890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj multimedijskoga obrazovnog materijala na učenički uspjeh u osnovnoškolskom obrazovanju
(Impact of multimedia educational material on student achievement in primary education)
Autori
Unić, Danijela ; Mikelić Preradović, Nives ; Boras, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mednarodna konferenca EDUvision 2013 : sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij = International conference EDUvison 2013 : modern approaches to teaching coming generation
/ Orel, Mojca - Ljubljana : EDUvision, 2013, 732-742
ISBN
978-961-93189-9-7
Skup
EDUvision 2013: modern approaches to teaching coming generation
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multimedijski materijali ; spoznajna teorija ; multimedijska pismenost ; testiranje ; multimedijski računalni test
(multimedia materials ; cognitive theory ; multimedia literacy ; testing ; multimedia literacy test)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koliki stupanj multimedijske i računalne pismenosti učenici dostignu kroz nastavu informatike tijekom primarnog obrazovanja. Ispitalo se utječu li faktor okoliša (kontrolirana školska sredina / vlastiti dom) i faktor učestalosti (koriste li cd uz svaku nastavnu jedinicu ili povremeno) na usvajanje znanja kod osnovnoškolaca. Analizom varijance ANOVA utvrđena je statistički značajna razlika među rezultatima postignutim u 3 grupe učenika (grupa 1 koristi multimedijski cd redovito na nastavi ; grupa 2 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi ; grupa 3 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi uz preporuku učitelja o dodatnom samostalnom korištenju kod kuće). Utvrđeno je da su rezultati učenika grupe 1 značajno bolji od ostalih dviju grupa. Dokazano je da postoji statistički značajna razlika u usvajanju znanja između djece koja multimedijski obrazovni cd koriste redovito u kontroliranom okruženju (neposredno nakon nastavnikove prezentacija sadržaja) te djece koja ga koriste samo povremeno u školi i/ili samostalno kod kuće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301679-1380 - Hrvatska rječnička baština i hrvatski europski identitet (Boras, Damir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb