Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 682450

Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga


Severović, Kornelija
Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga, 2013., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Zagreb


CROSBI ID: 682450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga
(Customer Relationship Management as a source of information for design and improvement of services)

Autori
Severović, Kornelija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Zagreb

Datum
12.06

Godina
2013

Stranica
307 +XIII stranica osnovnog teksta te 59 stranica priloga

Mentor
Strahonja, Vjeran

Ključne riječi
Upravljanje odnosima s kupcima; Oblikovanje usluga; Poboljšanje bankarskih usluga
(Customer relationship management; Service design; Banking service improvement)

Sažetak
Razvoj uslužnog sektora te informacijskih i komunikacijskih tehnologija zahtijeva nove koncepte, pristupe i metode razvoja i upravljanja organizacijom i informacijskim sustavima, što je predmet informacijskih i komunikacijskih znanosti, ali i uslužnih znanosti, kao nove znanstvene discipline. U tom kontekstu je i predložena tema istraživanja upravljanja odnosima s klijentima (CRM), kao izvora informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga. U okviru istraživanja sistematizirat će se postojeća znanja o CRM-u, uključujući koncepte, metode, strategije, obrasce i modele te formirati prijedlog objedinjenog modela CRM-a u odabranom segmentu bankarskog poslovanja. Odredit će se osnovni procesni i podatkovni elementi i njihovi odnosi u području CRM-a u bankarskom poslovanju. Bit će istraženo područje i metodologija oblikovanja i poboljšanja usluga, s osvrtom na usluge u bankarstvu. Posebna pažnja u istraživanju bit će usmjerena područjima, procesima i uslugama bankarskog poslovanja koja su najviše izložena prilagođavanju klijentima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161217-0870 - Modeliranje proceduralnih propisa (Strahonja, Vjeran, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Vjeran Strahonja (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Severović, Kornelija
Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga, 2013., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Zagreb
Severović, K. (2013) 'Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga', doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Severovi\'{c}, Kornelija}, year = {2013}, pages = {307 +XIII stranica osnovnog teksta te 59 stranica priloga}, keywords = {Upravljanje odnosima s kupcima, Oblikovanje usluga, Pobolj\v{s}anje bankarskih usluga}, title = {Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i pobolj\v{s}anje usluga}, keyword = {Upravljanje odnosima s kupcima, Oblikovanje usluga, Pobolj\v{s}anje bankarskih usluga}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Severovi\'{c}, Kornelija}, year = {2013}, pages = {307 +XIII stranica osnovnog teksta te 59 stranica priloga}, keywords = {Customer relationship management, Service design, Banking service improvement}, title = {Customer Relationship Management as a source of information for design and improvement of services}, keyword = {Customer relationship management, Service design, Banking service improvement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font