Pregled bibliografske jedinice broj: 682450
Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga
Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga, 2013., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Zagreb
CROSBI ID: 682450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga
(Customer Relationship Management as a source of information for design and improvement of services)
Autori
Severović, Kornelija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Zagreb
Datum
12.06
Godina
2013
Stranica
307 +XIII stranica osnovnog teksta te 59 stranica priloga
Mentor
Strahonja, Vjeran
Ključne riječi
Upravljanje odnosima s kupcima; Oblikovanje usluga; Poboljšanje bankarskih usluga
(Customer relationship management; Service design; Banking service improvement)
Sažetak
Razvoj uslužnog sektora te informacijskih i komunikacijskih tehnologija zahtijeva nove koncepte, pristupe i metode razvoja i upravljanja organizacijom i informacijskim sustavima, što je predmet informacijskih i komunikacijskih znanosti, ali i uslužnih znanosti, kao nove znanstvene discipline. U tom kontekstu je i predložena tema istraživanja upravljanja odnosima s klijentima (CRM), kao izvora informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga. U okviru istraživanja sistematizirat će se postojeća znanja o CRM-u, uključujući koncepte, metode, strategije, obrasce i modele te formirati prijedlog objedinjenog modela CRM-a u odabranom segmentu bankarskog poslovanja. Odredit će se osnovni procesni i podatkovni elementi i njihovi odnosi u području CRM-a u bankarskom poslovanju. Bit će istraženo područje i metodologija oblikovanja i poboljšanja usluga, s osvrtom na usluge u bankarstvu. Posebna pažnja u istraživanju bit će usmjerena područjima, procesima i uslugama bankarskog poslovanja koja su najviše izložena prilagođavanju klijentima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161217-0870 - Modeliranje proceduralnih propisa (Strahonja, Vjeran, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Vjeran Strahonja
(mentor)