Pregled bibliografske jedinice broj: 682247
Znanje – društveno–kulturna vrijednost
Znanje – društveno–kulturna vrijednost // Lađa (Zagreb), 3 (2009), 16-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 682247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje – društveno–kulturna vrijednost
(Knowledge – socio-cultural value)
Autori
Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda ; Luketić, Daliborka
Izvornik
Lađa (Zagreb) (1846-2057) 3
(2009);
16-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
znanje; društvo znanja; propozicijsko znanje; proceduralno znanje; skriveno ili tacitno znanje; kompetencija; moral
(knowledge; knowledge society; propositional knowledge; procedural knowledge; tacit knowledge; competence; moral ))
Sažetak
Cilj rada je objasniti znanje kao društveno-kulturnu i odgojno-obrazovnu vrijednost, te vrste znanja koje se prakticiraju u formalnom sustavu odgoja i obrazovanja i znanju u „društvu znanja“. U radu se objašnjava pojam propozicijskog znanja pod kojim se podrazumijeva prijenos i usvajanje činjenica ili fakata, proceduralnog znanja koje označava znati kako (know how) i podrazumijeva sposobnost razumijevanja, spoznavanja i shvaćanja, te skrivenoga ili tacitnog znanja koje se ostvaruje u zajednicama učenja čiji ciljevi su stvaralaštvo i inovacija. U radu se posebno naglašava moralna dimenzija poučavanja i učenja, te odgovornost kao odlika osobnosti i kao najpoželjnija odlika zrelosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru