Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 681994

Komparativna analiza prometno-tehničkih i eksploatacijskih karakteristika brzih tračničkih sustava u europskim gradovima


Legac, Ivan; Barić, Danijela, Pilko, Hrvoje; Kolić Davorin; Orlandić, Nikša; Ruga Nicola; Pelassa, Sandro; Eandi, Simone; Astore, Giuseppe
Komparativna analiza prometno-tehničkih i eksploatacijskih karakteristika brzih tračničkih sustava u europskim gradovima, 2012. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 681994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza prometno-tehničkih i eksploatacijskih karakteristika brzih tračničkih sustava u europskim gradovima
(Comparative Analysis of Traffic-technical and Exploatation Characteristics of High Speed Rail Systems in European Cities)

Autori
Legac, Ivan ; Barić, Danijela, Pilko, Hrvoje ; Kolić Davorin ; Orlandić, Nikša ; Ruga Nicola ; Pelassa, Sandro ; Eandi, Simone ; Astore, Giuseppe

Izvornik
Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu/Poglavarstvo Grada Zagreba

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2012

Ključne riječi
tramvaj; metro; laka gradska željeznica; brzi tračnički sustav; komparativna analiza; prometno-tehničke i eksploatacijske karakteristike
(tram; metro; light urban railway; high speed rail system; comparative analysis; traffic-technical and exploitation characteristics)

Sažetak
Osnovna svrha izrade predmetne studije jest iscrpno analizirati bitne gospodarske i prometno- eksploatacijske karakteristike pojedinih europskih gradova i njihovih tračničkih sustava. Potrebno je također bilo kritički preispitati iskustva u financiranju te organizaciji i upravljanju njihovim brzim tračničkim sustavima. Studija je strukturirana kroz pet poglavlja i zaključkom. Uvodno su obrazloženi razlozi i ciljevi njezine izrade, a zatim izbor gradova usporedivih s gradom Zagrebom. U početnoj fazi je analizirano 40-ak europskih gradova, a u skladu s preliminarnim kriterijima metodom eliminacije je izabrano 17 gradova iz 14 europskih zemalja za detaljniju analizu. Izabrani su gradovi: Beč, Budimpešta, Dublin, Frankfurt, Kopenhagen, Lausanne, Lille, Linz, Manchester, München, Porto, Rotterdam, Sevilla, Stockholm, Stuttgart, Torino i Toulouse. Izabrani gradovi i njihovi tračnički sustavi detaljno su analizirani u okviru četiri temeljne skupine kriterija: po demografskim, gospodarskim te prometno-tehničkim i eksploatacijskim karakteristikama brzih tračničkih sustava i ostalih prometnih sustava te s obzirom na iskustva u financiranju njihove izgradnje i eksploatacije. Analizirani podaci o izabranim gradovima i njihovim tračničkim sustavima sintetizirani su i prikazani u tabličnim i grafičkim prilozima, uz usporedbu s gradom Zagrebom. Prikupljeni i obrađeni podaci predstavljaju polaznu osnovu za daljnje analize i definiranje objektivnog modela brzog tračničkog sustava Grada Zagreba pomoću višekriterijske analize. U završnom dijelu Studije navedeni su prijedlozi i preporuke za modeliranje i provedbu pripremnih radnji, odnosno za financiranje i izgradnju brzog tračničkog sustava Grada Zagreba. Pojedinačno su iskazane preporuke za svaku od navedenih faza, te parcijalni zaključci i preporuke za kreaciju i realizaciju optimalnog tračničkog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Legac (autor)

Avatar Url Hrvoje Pilko (autor)

Avatar Url Danijela Barić (autor)

Avatar Url Davorin Kolić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Legac, Ivan; Barić, Danijela, Pilko, Hrvoje; Kolić Davorin; Orlandić, Nikša; Ruga Nicola; Pelassa, Sandro; Eandi, Simone; Astore, Giuseppe
Komparativna analiza prometno-tehničkih i eksploatacijskih karakteristika brzih tračničkih sustava u europskim gradovima, 2012. (elaborat/studija).
Legac, I., Barić, Danijela, Pilko, Hrvoje, Kolić Davorin, Orlandić, N., Ruga Nicola, Pelassa, S., Eandi, S. & Astore, G. (2012) Komparativna analiza prometno-tehničkih i eksploatacijskih karakteristika brzih tračničkih sustava u europskim gradovima. Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu/Poglavarstvo Grada Zagreba. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Legac, Ivan and Orlandi\'{c}, Nik\v{s}a and Pelassa, Sandro and Eandi, Simone and Astore, Giuseppe}, year = {2012}, keywords = {tramvaj, metro, laka gradska \v{z}eljeznica, brzi tra\v{c}ni\v{c}ki sustav, komparativna analiza, prometno-tehni\v{c}ke i eksploatacijske karakteristike}, title = {Komparativna analiza prometno-tehni\v{c}kih i eksploatacijskih karakteristika brzih tra\v{c}ni\v{c}kih sustava u europskim gradovima}, keyword = {tramvaj, metro, laka gradska \v{z}eljeznica, brzi tra\v{c}ni\v{c}ki sustav, komparativna analiza, prometno-tehni\v{c}ke i eksploatacijske karakteristike} }
@unknown{unknown, author = {Legac, Ivan and Orlandi\'{c}, Nik\v{s}a and Pelassa, Sandro and Eandi, Simone and Astore, Giuseppe}, year = {2012}, keywords = {tram, metro, light urban railway, high speed rail system, comparative analysis, traffic-technical and exploitation characteristics}, title = {Comparative Analysis of Traffic-technical and Exploatation Characteristics of High Speed Rail Systems in European Cities}, keyword = {tram, metro, light urban railway, high speed rail system, comparative analysis, traffic-technical and exploitation characteristics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font