Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 680501

Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi


Soče, Sanja
Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi // Hrvatski, 10 (2010), 1; 73-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 680501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi
(Research reading as motivation for independent class reading)

Autori
Soče, Sanja

Izvornik
Hrvatski (1845-8793) 10 (2010), 1; 73-89

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
čitanje; instrukcija; istraživačko čitanje; metodika; motivacija; samostalno čitanje; učenje
(reading; instruction; research reading; methodology; motivation; independent reading; learning)

Sažetak
U radu se donose rezultati provjere efekata primjene istraživačkog čitanja i načina motivacije učenika za samostalno čitanje. Sadrži originalne modele nastavnih sati interpretacije književnog teksta i zadatke koji su u funkciji istraživačkog pristupa tekstu. Posebna pažnja posvećena je instrukciji u procesu samostalnog učenja i otkrivanja. Metoda otkrivanja zahtijevala je više vremena i izuzetnu metodičku spremnost i spretnost nastavnika te motivaciju učenika za samostalni rad. Vidljivo je da se osmišljenim metodičkim pristupima sadržaju i učenicima može pojačati motivacija za samostalno čitanje. Rezultati istraživanja mogu poticajno djelovati na usavršavanje teorije i prakse metodike nastave materinskoga jezika i književnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Soče, Sanja
Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi // Hrvatski, 10 (2010), 1; 73-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Soče, S. (2010) Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi. Hrvatski, 10 (1), 73-89.
@article{article, author = {So\v{c}e, Sanja}, year = {2010}, pages = {73-89}, keywords = {\v{c}itanje, instrukcija, istra\v{z}iva\v{c}ko \v{c}itanje, metodika, motivacija, samostalno \v{c}itanje, u\v{c}enje}, journal = {Hrvatski}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {Istra\v{z}iva\v{c}ko \v{c}itanje kao sredstvo motivacije za samostalno \v{c}itanje u razrednoj nastavi}, keyword = {\v{c}itanje, instrukcija, istra\v{z}iva\v{c}ko \v{c}itanje, metodika, motivacija, samostalno \v{c}itanje, u\v{c}enje} }
@article{article, author = {So\v{c}e, Sanja}, year = {2010}, pages = {73-89}, keywords = {reading, instruction, research reading, methodology, motivation, independent reading, learning}, journal = {Hrvatski}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {Research reading as motivation for independent class reading}, keyword = {reading, instruction, research reading, methodology, motivation, independent reading, learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font