Pregled bibliografske jedinice broj: 680501
Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi
Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi // Hrvatski, 10 (2010), 1; 73-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 680501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi
(Research reading as motivation for independent class reading)
Autori
Soče, Sanja
Izvornik
Hrvatski (1845-8793) 10
(2010), 1;
73-89
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
čitanje; instrukcija; istraživačko čitanje; metodika; motivacija; samostalno čitanje; učenje
(reading; instruction; research reading; methodology; motivation; independent reading; learning)
Sažetak
U radu se donose rezultati provjere efekata primjene istraživačkog čitanja i načina motivacije učenika za samostalno čitanje. Sadrži originalne modele nastavnih sati interpretacije književnog teksta i zadatke koji su u funkciji istraživačkog pristupa tekstu. Posebna pažnja posvećena je instrukciji u procesu samostalnog učenja i otkrivanja. Metoda otkrivanja zahtijevala je više vremena i izuzetnu metodičku spremnost i spretnost nastavnika te motivaciju učenika za samostalni rad. Vidljivo je da se osmišljenim metodičkim pristupima sadržaju i učenicima može pojačati motivacija za samostalno čitanje. Rezultati istraživanja mogu poticajno djelovati na usavršavanje teorije i prakse metodike nastave materinskoga jezika i književnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb