Pregled bibliografske jedinice broj: 680130
Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole
Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole // Hrvatski, 11 (2010), 2; 82-93 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 680130 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole
(THE USE OF PUPPETS IN TEACHING CROATIAN IN FIRST GRADES OF PRIMARY SCHOOL)
Autori
Pavlinović, Željka ; Nemeth-Jajić, Jadranka
Izvornik
Hrvatski (1845-8793) 11
(2010), 2;
82-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
lutka; nastava hrvatskoga jezika; ograničenja u primjeni lutke
(puppet; Croatian language teaching; limitations in using puppets)
Sažetak
Cilj pilot istraživanja predstavljenoga u ovome radu bio je ispitati koliko često učitelji primjenjuju lutku u nastavi hrvatskoga jezika i u kojim predmetnim područjima te kakvi su njihovi stavovi prema uključivanju lutke u redovitu nastavu toga predmeta. U istraživanju je sudjelovalo četrdeset pet učitelja razredne nastave, a primijenjen je upitnik izrađen za potrebe tog ispitivanja. Dobiveni rezultati potvrdili su početnu pretpostavku, a to je da se učitelji unatoč općenito pozitivnom stavu prema lutki nedovoljno koriste njome u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika. Nadalje, pokazalo se da ih u učestalijoj primjeni lutke najviše sprječava to što nisu dovoljno upoznati s metodikom rada s lutkom ni s mogućnostima koje lutka pruža u nastavi hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb