Pregled bibliografske jedinice broj: 680106
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika // Hrvatski, 11 (2010), 2; 9-31 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 680106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika
(DRAMA AND THEATRICAL APPROACH TO LEARNING CROATIAN AS A FOREIGN LANGUAGE)
Autori
Kodrić, Ana
Izvornik
Hrvatski (1845-8793) 11
(2010), 2;
9-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
drama ; kazalište ; dramsko-kazališni pristup ; učenje ; poučavanje ; hrvatski jezik
(drama ; theater ; drama and theatrical approach ; learning ; teaching ; Croatian language)
Sažetak
Cilj je rada predstaviti dramsko-kazališni pristup kao inovativan i učinkovit način učenja hrvatskoga kao stranoga jezika. Prvim se dijelom rada nastoji pružiti uvid u dramsko- kazališne oblike poučavanja stranoga jezika od pojave komunikacijskih pristupa sedamdesetih godina dvadesetoga stoljeća do danas. Također se žele istaknuti različite prednosti takvoga pristupa poučavanju poput kreativnosti i motivacije, sociokulturalnoga konteksta i kontekstualizacije stranoga jezika. U drugom je dijelu ukratko opisana jedna od radionica koja je dijelom većega istraživanja o primjeni dramsko- kazališnih pristupa u učenju hrvatskoga jezika kao stranoga jezika započetoga 2005. godine, čime se nastojalo pokazati kako takva vrsta rada može biti organizirana u specifičnim razrednim okolnostima i kakve rezultate može postići.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Kodrić Gagro
(autor)