Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 680106

Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika


Kodrić, Ana
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika // Hrvatski, 11 (2010), 2; 9-31 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 680106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika
(DRAMA AND THEATRICAL APPROACH TO LEARNING CROATIAN AS A FOREIGN LANGUAGE)

Autori
Kodrić, Ana

Izvornik
Hrvatski (1845-8793) 11 (2010), 2; 9-31

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
drama ; kazalište ; dramsko-kazališni pristup ; učenje ; poučavanje ; hrvatski jezik
(drama ; theater ; drama and theatrical approach ; learning ; teaching ; Croatian language)

Sažetak
Cilj je rada predstaviti dramsko-kazališni pristup kao inovativan i učinkovit način učenja hrvatskoga kao stranoga jezika. Prvim se dijelom rada nastoji pružiti uvid u dramsko- kazališne oblike poučavanja stranoga jezika od pojave komunikacijskih pristupa sedamdesetih godina dvadesetoga stoljeća do danas. Također se žele istaknuti različite prednosti takvoga pristupa poučavanju poput kreativnosti i motivacije, sociokulturalnoga konteksta i kontekstualizacije stranoga jezika. U drugom je dijelu ukratko opisana jedna od radionica koja je dijelom većega istraživanja o primjeni dramsko- kazališnih pristupa u učenju hrvatskoga jezika kao stranoga jezika započetoga 2005. godine, čime se nastojalo pokazati kako takva vrsta rada može biti organizirana u specifičnim razrednim okolnostima i kakve rezultate može postići.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Kodrić Gagro (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kodrić, Ana
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika // Hrvatski, 11 (2010), 2; 9-31 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Kodrić, A. (2010) Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika. Hrvatski, 11 (2), 9-31.
@article{article, author = {Kodri\'{c}, Ana}, year = {2010}, pages = {9-31}, keywords = {drama, kazali\v{s}te, dramsko-kazali\v{s}ni pristup, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, hrvatski jezik}, journal = {Hrvatski}, volume = {11}, number = {2}, issn = {1845-8793}, title = {Dramsko-kazali\v{s}ni pristup u\v{c}enju hrvatskoga kao stranoga jezika}, keyword = {drama, kazali\v{s}te, dramsko-kazali\v{s}ni pristup, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, hrvatski jezik} }
@article{article, author = {Kodri\'{c}, Ana}, year = {2010}, pages = {9-31}, keywords = {drama, theater, drama and theatrical approach, learning, teaching, Croatian language}, journal = {Hrvatski}, volume = {11}, number = {2}, issn = {1845-8793}, title = {DRAMA AND THEATRICAL APPROACH TO LEARNING CROATIAN AS A FOREIGN LANGUAGE}, keyword = {drama, theater, drama and theatrical approach, learning, teaching, Croatian language} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font