Pregled bibliografske jedinice broj: 67976
Prepoznavanje osobnih otpora: put kvalitetnijeg edukatora
Prepoznavanje osobnih otpora: put kvalitetnijeg edukatora // Napredak: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 138 (1997), 3; 327-331 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 67976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prepoznavanje osobnih otpora: put kvalitetnijeg edukatora
(Knowing personal resistance: way to become more qualitied educator)
Autori
Gruden, Zdenka
Izvornik
Napredak: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 138
(1997), 3;
327-331
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
odgoj; psihološki pristup
(education; psychological approach)
Sažetak
Otpor je oporba promjeni. Otpor edukaciji pripada zaštiti protiv tzv. konstruktivnog stresa koji je posljedica promijenjene homeostaze- nužnost za edukacijski proces. Nadja u edukanata izaziva osjećaj srama ili krivnje, a nagoni ustraju u kompulziji repeticije. Ublažavanje otpora postiže se razvijanjem tolerancije prema suprotstavljenim intrapsihičkim tendencijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA