Pregled bibliografske jedinice broj: 679487
Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih
Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih // 6. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih - Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih (6th International Conference on Adult Education - Key competences in adult learning)
Vodice, Hrvatska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 679487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih
(Language and communication competences of teachers as a key competence in the adult education programmes)
Autori
Klapan, Anita ; Herceg, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
6. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih - Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih (6th International Conference on Adult Education - Key competences in adult learning)
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 03.10.2013. - 04.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kompetencije nastavnika u obrazovanju odraslih; jezično-komunikacijska kompetencija; cjeloživotno učenje; kvalitetna provedba programa
(competences of teachers in adult education; language and communication competence; lifelong learning; good implementation of the programme)
Sažetak
Nastavnici koji rade u sustavu obrazovanja odraslih neprestano moraju razvijati svoje kompetencije – znanje, vještine i sposobnosti kako bi bili uspješni u poučavanju odraslih. Obrazovni sustav Republike Hrvatske, suočen s potrebom osposobljavanja nastavnika za osobni i profesionalni stil života, izobrazbu nastavnika treba sagledati u kontekstu odgoja i obrazovanja u kome stjecanje jezično-komunikacijske kompetencije zauzima ključno mjesto. Razvijena jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika preduvjet je za kvalitetnu provedbu programa obrazovanja odraslih, kao i za njihovo kvalitetno usvajanje. Dokazivost ove hipoteze autorice su potvrdile pomoću dvaju anketnih upitnika koji su dokazali potrebu za razvijanjem jezično-komunikacijske kompetencijenastavnika u sustavu obrazovanja odraslih. Iz navedenog istraživanja proizlazi da treba izgraditi kvalitetan kompetencijski okvir za nastavnike u obrazovanju odraslih u kojemu će jezično-komunikacijska kompetencija imati ključnu ulogu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je pozitivno recenziran i prihvaćen je za objavljivanje u zborniku radova.
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Anita Zovko
(autor)