Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 679487

Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih


Klapan, Anita; Herceg, Jadranka
Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih // 6. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih - Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih (6th International Conference on Adult Education - Key competences in adult learning)
Vodice, Hrvatska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 679487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih
(Language and communication competences of teachers as a key competence in the adult education programmes)

Autori
Klapan, Anita ; Herceg, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
6. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih - Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih (6th International Conference on Adult Education - Key competences in adult learning)

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 03.10.2013. - 04.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije nastavnika u obrazovanju odraslih; jezično-komunikacijska kompetencija; cjeloživotno učenje; kvalitetna provedba programa
(competences of teachers in adult education; language and communication competence; lifelong learning; good implementation of the programme)

Sažetak
Nastavnici koji rade u sustavu obrazovanja odraslih neprestano moraju razvijati svoje kompetencije – znanje, vještine i sposobnosti kako bi bili uspješni u poučavanju odraslih. Obrazovni sustav Republike Hrvatske, suočen s potrebom osposobljavanja nastavnika za osobni i profesionalni stil života, izobrazbu nastavnika treba sagledati u kontekstu odgoja i obrazovanja u kome stjecanje jezično-komunikacijske kompetencije zauzima ključno mjesto. Razvijena jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika preduvjet je za kvalitetnu provedbu programa obrazovanja odraslih, kao i za njihovo kvalitetno usvajanje. Dokazivost ove hipoteze autorice su potvrdile pomoću dvaju anketnih upitnika koji su dokazali potrebu za razvijanjem jezično-komunikacijske kompetencijenastavnika u sustavu obrazovanja odraslih. Iz navedenog istraživanja proizlazi da treba izgraditi kvalitetan kompetencijski okvir za nastavnike u obrazovanju odraslih u kojemu će jezično-komunikacijska kompetencija imati ključnu ulogu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je pozitivno recenziran i prihvaćen je za objavljivanje u zborniku radova.



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anita Zovko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klapan, Anita; Herceg, Jadranka
Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih // 6. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih - Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih (6th International Conference on Adult Education - Key competences in adult learning)
Vodice, Hrvatska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Klapan, A. & Herceg, J. (2013) Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih. U: 6. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih - Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih (6th International Conference on Adult Education - Key competences in adult learning).
@article{article, author = {Klapan, Anita and Herceg, Jadranka}, year = {2013}, keywords = {kompetencije nastavnika u obrazovanju odraslih, jezi\v{c}no-komunikacijska kompetencija, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, kvalitetna provedba programa}, title = {Jezi\v{c}no-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao klju\v{c}na kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih}, keyword = {kompetencije nastavnika u obrazovanju odraslih, jezi\v{c}no-komunikacijska kompetencija, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, kvalitetna provedba programa}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klapan, Anita and Herceg, Jadranka}, year = {2013}, keywords = {competences of teachers in adult education, language and communication competence, lifelong learning, good implementation of the programme}, title = {Language and communication competences of teachers as a key competence in the adult education programmes}, keyword = {competences of teachers in adult education, language and communication competence, lifelong learning, good implementation of the programme}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font