Pregled bibliografske jedinice broj: 679399
Kreativne tehnike u razrednoj nastavi
Kreativne tehnike u razrednoj nastavi, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 679399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativne tehnike u razrednoj nastavi
(Creative techniques in class teaching)
Autori
Ivošević, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
19.12
Godina
2013
Stranica
70
Mentor
Irović, Stanislava
Neposredni voditelj
Bognar, Branko
Ključne riječi
kreativnost; kreativne tehnike; razredna nastava; integrirani dan
(creativity; creative techniques; class teaching; integrated day)
Sažetak
Važnost kreativnosti očituje se u stvaranju novih ideja, pojmova i rješenja koja su od presudne važnosti za bolju i svjetliju budućnost pojedinaca, ali i cijelog društva. Bez kreativnosti danas ne bi postojali izumi kao što su Internet, računala, mobiteli, struja i brojni drugi bez kojih danas gotovo da i ne možemo zamisliti naš život. Škola ne bi trebala samo obrazovati, nego i odgajati, razvijati i poticati oslobađanje kreativnih potencijala svih učenika, razvijati međusobnu povezanost, ohrabrivati i poticati, stvarati pozitivnu razrednu i školsku klimu, te poticati učitelje na razvoj svojih kreativnih potencijala. Jedino na takav naći će učenici biti produktivniji, zadovoljniji i rado će ići u školu. Cilj ovog akcijskog istraživanja bio je potaknuti kod učenika kreativnost koristeći kreativne tehnike u razrednoj nastavi. Ove tehnike omogućile su učenicima da shvate pozitivne aspekte kreativnosti, sagledaju probleme na različite načine, uoče razliku između kreativnog i nekreativnog pristupa, da nauče koristiti kreativne tehnike u vlastitom učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek