Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 6792

Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu


Avelini Holjevac, Ivanka
Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu // Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija, Hrvatska: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 5-18 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 6792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu
(Total Quality Management for the Hotel Industry and Tourism)

Autori
Avelini Holjevac, Ivanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir - : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996, 5-18

Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća '96

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kvaliteta; upravljanje potpunom kvalitetom; ciklus kvalitete; elementi kvalitete
(quality; Total Quality Management; quality cycle; elements of quality)

Sažetak
Kvaliteta je danas temeljni faktor opstanka na tržištu, konkurentsnosti i profitabilnosti. Strateška poslovna koncepcija temelji se na sustavu upravljanja totalnom kvalitetom. Kvaliteta se ne proizvodi njome se upravlja. Razvoj kvalitete u razvijenim gospodarskim zemljema dokazuje da je kvaliteta nešto što se gradi, razvija i stalno unapređuje. TQM je sustav potpuno orijentiran na tržištu, vođen kupcem, jer proces počinje s kupcem ( što želi ) i završava s kupcem ( zadovoljan kupac ). To je ciklus koji oobuhvaća 4 temeljne aktivnosti: planiranje kvalitete, realizaciju kvalitete, ocjenu ostvarene kvalitete i poboljšanje kvalitete, koji se stalno ponavlja. Prednost uvođenja TQM u servisni sektor, turizam i hotelijerstvo su velike i to ekonomske i socijalne. Slabosti hrvatskog gospodarstva su niska produktivnost i neodgovarajuća kvaliteta proizvoda i usluge. Predstoji proces učenja i uvođenja TQM i u naše gospodarstvo, jer je to uvjet i nužnost za uključivanje u svjetske poslovne tokove i tržište.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116002

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Ivanka Avelini-Holjevac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Avelini Holjevac, Ivanka
Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu // Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija, Hrvatska: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 5-18 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Avelini Holjevac, I. (1996) Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu. U: Stipetić, V. (ur.)Hotelska kuća '96.
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1996}, pages = {5-18}, keywords = {kvaliteta, upravljanje potpunom kvalitetom, ciklus kvalitete, elementi kvalitete}, title = {Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu}, keyword = {kvaliteta, upravljanje potpunom kvalitetom, ciklus kvalitete, elementi kvalitete}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1996}, pages = {5-18}, keywords = {quality, Total Quality Management, quality cycle, elements of quality}, title = {Total Quality Management for the Hotel Industry and Tourism}, keyword = {quality, Total Quality Management, quality cycle, elements of quality}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font