Pregled bibliografske jedinice broj: 6792
Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu
Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu // Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija, Hrvatska: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 5-18 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 6792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu
(Total Quality Management for the Hotel Industry and Tourism)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Hotelska kuća '96
/ Stipetić, Vladimir - : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996, 5-18
Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća '96
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kvaliteta; upravljanje potpunom kvalitetom; ciklus kvalitete; elementi kvalitete
(quality; Total Quality Management; quality cycle; elements of quality)
Sažetak
Kvaliteta je danas temeljni faktor opstanka na tržištu, konkurentsnosti i profitabilnosti. Strateška poslovna koncepcija temelji se na sustavu upravljanja totalnom kvalitetom. Kvaliteta se ne proizvodi njome se upravlja. Razvoj kvalitete u razvijenim gospodarskim zemljema dokazuje da je kvaliteta nešto što se gradi, razvija i stalno unapređuje. TQM je sustav potpuno orijentiran na tržištu, vođen kupcem, jer proces počinje s kupcem ( što želi ) i završava s kupcem ( zadovoljan kupac ). To je ciklus koji oobuhvaća 4 temeljne aktivnosti: planiranje kvalitete, realizaciju kvalitete, ocjenu ostvarene kvalitete i poboljšanje kvalitete, koji se stalno ponavlja. Prednost uvođenja TQM u servisni sektor, turizam i hotelijerstvo su velike i to ekonomske i socijalne. Slabosti hrvatskog gospodarstva su niska produktivnost i neodgovarajuća kvaliteta proizvoda i usluge. Predstoji proces učenja i uvođenja TQM i u naše gospodarstvo, jer je to uvjet i nužnost za uključivanje u svjetske poslovne tokove i tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ivanka Avelini-Holjevac
(autor)