Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 67900

Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska


Anić, Ivan Damir
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska // Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska / Baletić, Zvonimir ; Bendeković, Jadranko ; Frohlich, Zlatan ; i dr. (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 1999. str. 681-700


CROSBI ID: 67900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska
(Internationalization of European Retailing and Croatia)

Autori
Anić, Ivan Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska

Urednik/ci
Baletić, Zvonimir ; Bendeković, Jadranko ; Frohlich, Zlatan ; i dr.

Izdavač
Ekonomski institut Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
1999

Raspon stranica
681-700

ISBN
953-6030-20-9

Ključne riječi
internacionalizacija maloprodaje, maloprodavač, push i pull čimbenici, konkurentnost, strategija
(internationalization of retail sector, retailer, push and pull factors of internationalization, competitiveness, strategy)

Sažetak
Kretanja na europskom maloprodajnom tržištu pokazuju da bi hrvatska maloprodaja već u bliskoj budućnosti mogli uči u europske maloprodajne tokove. Posljednjih se godina ubrzano razvija proces internacionalizacije europske maloprodaje, posebno u sektoru prehrane. U 21. stoljeću se očekuje intenziviranje procesa, s obzirom na push ili pull faktore koji ga potiču. Strana konkurencija bi hrvatskoj maloprodaji mogla donijeti poteškoće u poslovanju, rast nezaposlenosti i koristi koje proizlaze iz restrukturiranja maloprodajnog sektora, što se može pretpostaviti s obzirom na stanje i probleme hrvatske maloprodaje i iskustva Češke. Nužno je povećati konkurentnost hrvatske maloprodaje, što podrazumijeva primjenu raznih mjera na mikro i makro razini. Glavna odgovornost leži na samim maloprodavačima koji bi se trebali restrukturirati, a država bi trebala poduprijeti taj proces mjerama maloprodajne politike, po uzoru na EU i uz prilagođavanje našim uvjetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
00020105

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan Damir
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska // Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska / Baletić, Zvonimir ; Bendeković, Jadranko ; Frohlich, Zlatan ; i dr. (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 1999. str. 681-700
Anić, I. (1999) Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska. U: Baletić, Z., Bendeković, J., Frohlich, Z. & i dr. (ur.) Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska. Zagreb, Ekonomski institut Zagreb, str. 681-700.
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan Damir}, year = {1999}, pages = {681-700}, keywords = {internacionalizacija maloprodaje, maloprodava\v{c}, push i pull \v{c}imbenici, konkurentnost, strategija}, isbn = {953-6030-20-9}, title = {Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska}, keyword = {internacionalizacija maloprodaje, maloprodava\v{c}, push i pull \v{c}imbenici, konkurentnost, strategija}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan Damir}, year = {1999}, pages = {681-700}, keywords = {internationalization of retail sector, retailer, push and pull factors of internationalization, competitiveness, strategy}, isbn = {953-6030-20-9}, title = {Internationalization of European Retailing and Croatia}, keyword = {internationalization of retail sector, retailer, push and pull factors of internationalization, competitiveness, strategy}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font