Pregled bibliografske jedinice broj: 678598
Modernizacija školskih kurikuluma u funkciji razvoja zapošljavanja i samozapošljavanja u ekološkoj poljoprivredi
Modernizacija školskih kurikuluma u funkciji razvoja zapošljavanja i samozapošljavanja u ekološkoj poljoprivredi // Tradicijom usprkos krizi - može li se? / Zmaić, Krunoslav ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana (ur.).
Vinkovci: Zebra Vinkovci, 2013. str. 87-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 678598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modernizacija školskih kurikuluma u funkciji razvoja zapošljavanja i samozapošljavanja u ekološkoj poljoprivredi
(Modernization of school curricula in function of development of employment and self-employment in organic agriculture)
Autori
Tolić, Snježana ; Maurović Košćak, Lidija ; Ranogajec, Ljubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tradicijom usprkos krizi - može li se?
/ Zmaić, Krunoslav ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana - Vinkovci : Zebra Vinkovci, 2013, 87-106
ISBN
978-953-7871-13-0
Skup
Tradicijom usprkos krizi - može li se?
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 06.09.2012. - 07.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
strukovno obrazovanje i osposobljavanje ; usklađenost s potrebama tržišta rada ; prioriteti financiranja ; modernizacija školskih kurikuluma ; ekološka poljoprivreda
(Vocational education and training ; compliance with labor market needs ; funding priorities ; modernization of school curricula ; organic agriculture)
Sažetak
U pretpristupnom razdoblju ulaska Hrvatske u Europsku uniju izvršena je analiza postojećeg stanja te su definirana prioritetna područja za unaprjeđenje i financiranje razvoja sredstvima europskih fondova. Između ostalih prepoznata je potreba unaprjeđenja postojećeg strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (SOO) kako bi ono bilo usklađeno s potrebama tržišta rada. Pri određivanju ovog prioriteta važan indikator bio je podatak kako je krajem 2006. godine 35, 9% svih nezaposlenih bile osobe sa završenom trogodišnjom srednjom školom. U ovom radu analizirana je relevantnost modernizacije školskih kurikuluma za razvoj zapošljavanja i samozapošljavanja u odnosu na strateške odrednice Hrvatske i Europske unije. Nadalje, prikazana je inicijativa stručnjaka Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku u pripremi i provedbi projekta modernizacije školskih kurikuluma u poljoprivrednim strukovnim školama u Iloku i Slavonskom Brodu čiji je cilj razvoj samozapošljavanja i zapošljavanja u području ekološke poljoprivrede, kao i rezultati anketnih istraživanja provedenih u svrhu vrednovanja doprinosa projekta povećanju kvalitete obrazovanja i usklađenosti s potrebama tržišta rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
079-0000000-3576 - Razvoj multisektorskog modela obiteljske poljoprivrede ruralnih područja (Zmaić, Krunoslav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek