Pregled bibliografske jedinice broj: 67837
Edukacija u hrvatskoj pedopsihijatiji
Edukacija u hrvatskoj pedopsihijatiji // Socijalna psihijatrija (časopis Hrvatskog psihijatrijskog društva), 26 (1998), 2/3; 83-85 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 67837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija u hrvatskoj pedopsihijatiji
(Education in Croatian Pedopsychiatry)
Autori
Gruden, Zdenka
Izvornik
Socijalna psihijatrija (časopis Hrvatskog psihijatrijskog društva) (0303-7908) 26
(1998), 2/3;
83-85
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ratni stradalnik; edukacija; roditelj; dijete
(war victim; education; parent; child)
Sažetak
Problemi djece i mladeži najprimjerenije se rješavaju edukacijom onih koji se njima bave. To su: roditelji, odgajatelji, nastavnici, pedijatri, socijalni radnici, medicinske sestre i pedopsihijatri. Posebnu pozornost treba usmjeriti na edukaciju edukatora djece-ratne stradalnike. Autoričina istraživanja ukazuju na korelaciju emocionalne zrelosti edukatora i duševnoga zdravlja edukanata. Zanimljiva je različitost ocjene edukatora i djece u odnosu na uzajamna očekivanja. Integralni pristup ranim stradalnicima primjerne je njihovim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Psychinfo