Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 677391

Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima


Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Milin-Šipuš, Željka
Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima // Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2013. (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 677391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima
(Transfer of knowledge: Graphs in different contexts)

Autori
Planinić, Maja ; Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana ; Milin-Šipuš, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova / Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2013

Skup
11. hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 26.03.2013. - 28.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
transfer znanja; grafovi; nastava fizike
(knowledge transfer; graphs; physics teaching)

Sažetak
Transfer znanja često se smatra jednim od glavnih ishoda obrazovanja, te važnim indikatorom uspješnosti obrazovnog sustava. No, mnoge studije u svijetu ukazuju na to da transfer znanja u obrazovnoj praksi često izostaje ili nije na očekivanom nivou. Iako učenici i studenti mogu savladati određene sadržaje u jednom kontekstu ili unutar jedne discipline, nije sigurno da će time automatski znati primijeniti ta znanja u drugim kontekstima, različitim od onog u kojem je znanje originalno usvojeno. To nas poziva da ponovno promislimo o tome što znači učiti i znati, te u tom svjetlu evaluiramo edukacijska iskustva. Da li se transfer isključivo nalazi u direktnoj primjeni znanja u drugim kontekstima ili se on ogleda i u pripremi učenika za buduće učenje? U okviru razmatranja o transferu znanja bit će izloženi rezultati istraživanja studentskog razumijevanja grafova u različitim kontekstima, provedenog na 385 studenata prve godine s Fizičkog i Matematičkog odsjeka PMF-a u Zagrebu. Studenti su bili testirani testom koji je sadržavao osam skupova od po tri paralelna zadatka. U svakom pojedinom skupu zadaci su zahtijevali jednak matematički postupak, ali su imali različite kontekste: jedan je bio čisti matematički zadatak, drugi fizikalni (kinematički), a treći je uključivao neki drugačiji kontekst (ekonomija, biologija, svakodnevni život itd.). Rezultati pokazuju različitu uspješnost studenata ovisno o kontekstu, te ukazuju na značajne razlike u njihovom razumijevanju koncepata nagiba grafa i površine ispod grafa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Sušac (autor)

Avatar Url Željka Milin-Šipuš (autor)

Avatar Url Lana Ivanjek (autor)

Avatar Url Maja Planinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Milin-Šipuš, Željka
Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima // Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2013. (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Planinić, M., Ivanjek, L., Sušac, A. & Milin-Šipuš, Ž. (2013) Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima. U: Pećina, P. (ur.)Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova.
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja and Ivanjek, Lana and Su\v{s}ac, Ana and Milin-\v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2013}, keywords = {transfer znanja, grafovi, nastava fizike}, title = {Transfer znanja: Grafovi u razli\v{c}itim kontekstima}, keyword = {transfer znanja, grafovi, nastava fizike}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja and Ivanjek, Lana and Su\v{s}ac, Ana and Milin-\v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2013}, keywords = {knowledge transfer, graphs, physics teaching}, title = {Transfer of knowledge: Graphs in different contexts}, keyword = {knowledge transfer, graphs, physics teaching}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font