Pregled bibliografske jedinice broj: 676997
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 676997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda
(Extended assortment strategy of specialized stores of organic products)
Autori
Skočak, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.10
Godina
2012
Stranica
46
Mentor
Renko, Sanda
Ključne riječi
asortiman; specijalizirane prodavaonice; organski proizvodi
(assortment; specialized stores; organic products)
Sažetak
U ovo se radu istaknulo kako i što sve poduzimaju specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda svrstavaju u svoju ponudu asortimana, te koje su prednosti korištenja i glavni razlozi na odluku korištenja organskih proizvoda. Sve to objašnjeno je kroz istraživanje metodom fokus grupe s potrošačima koji su upoznati9 s organskim proizvodima i iste primjenjuju u svakodnevnom životu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)