Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 67689

Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska


Anić, Ivan Damir
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 5-6; 593-612 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 67689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska
(Internationalization of European Retail Trade and the Position of Croatian Retail Sector)

Autori
Anić, Ivan Damir

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 50 (1999), 5-6; 593-612

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Internacionalizacija maloprodaje; maloprodavač; push ili pull čimbenici razvoja; konkurentnost; strategija
(Internationalization of retail sector; retailer; push and pull factors of internationalzation; competitiveness; strategy)

Sažetak
Kretanja na europskom maloprodajnom tržištu pokazuju da bi hrvatska maloprodaja već u bliskoj budućnosti mogla ući u europske maloprodajne tokove. Posljednjih se godina ubrzano razvija proces internacionalizacije europske maloprodaje, posebno u sektoru prehrane. U 21. stoljeću se očekuje intenziviranje procesa, s obzirom na push i pull faktore koji ga potiču. Strana konkurencija bi hrvatskoj maloprodaji mogla donijeti poteškoće u poslovanju, rast nezaposlenosti i koristi koje proizlaze iz restrukturiranja maloprodajnog sektora, što se može pretpostaviti s obzirom na stanje i probleme hrvatske maloprodaje i iskustvo Češke. Nužno je povećati konkurentnost hrvatske maloprodaje. Glavna odgovornost je na samim maloprodavačima koji bi se trebali restrukturirati. Država bi trebala poduprijeti taj proces mjerama maloprodajne politike, po uzoru na EU i uz uvažavanje specifičnih, hrvatskih prilika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
00020105

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan Damir
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 5-6; 593-612 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Anić, I. (1999) Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (5-6), 593-612.
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan Damir}, year = {1999}, pages = {593-612}, keywords = {Internacionalizacija maloprodaje, maloprodava\v{c}, push ili pull \v{c}imbenici razvoja, konkurentnost, strategija}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska}, keyword = {Internacionalizacija maloprodaje, maloprodava\v{c}, push ili pull \v{c}imbenici razvoja, konkurentnost, strategija} }
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan Damir}, year = {1999}, pages = {593-612}, keywords = {Internationalization of retail sector, retailer, push and pull factors of internationalzation, competitiveness, strategy}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Internationalization of European Retail Trade and the Position of Croatian Retail Sector}, keyword = {Internationalization of retail sector, retailer, push and pull factors of internationalzation, competitiveness, strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font