Pregled bibliografske jedinice broj: 676075
Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima
Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 676075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima
(Communication and ethical principles in working with library users)
Autori
Dizdarević, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
16.09
Godina
2010
Stranica
24
Mentor
Kornelija Petr Balog
Neposredni voditelj
Snježana Stanarević
Ključne riječi
knjižničarske kompetencije; komunikacijske vještine; etika; asertivnost
(librarian competencies; communication skills; ethics; assertiveness)
Sažetak
Knjižničarske kompetencije kao zbroj vještina i znanja visoke praktične primjene predstavljaju važnu komponentu u radu knjižničara s knjižničnim korisnicima. Dijele se na opće ili generičke i specifične ili stručne kompetencije. Komunikacijska znanja i vještine i etičnost su jedne od najvažnijih kompetencija koje se tiču izravnog rada s korisnicima, te spadaju pod opće kompetencije. Različiti oblici komunikacije kao što su verbalna i neverbalna komunikacija predstavljaju važan dio svakodnevnog rada s korisnicima, te ih je potrebno poznavati i razvijati . Etičke vrijednosti knjižnične struke predstavljene su kroz različite kodekse koji ukazuju na načela i pravila etičnog ponašanja u radu knjižničara s knjižničnim korisnicima. U radu se opisuju Etički kodeks Hrvatskog knjižničarskog društva i ALA etički kodeks (Code of Ethics of the American Library Association. )
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek