Pregled bibliografske jedinice broj: 676013
3ds Studio Max –Animacija čestica s pFlow i Krakatoa
3ds Studio Max –Animacija čestica s pFlow i Krakatoa // Tehnički glasnik, 7 (2013), 4; 391-398 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 676013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
3ds Studio Max –Animacija čestica s pFlow i Krakatoa
(3ds Studio Max - Particle Animation with pFlow and Krakatoa System)
Autori
Ludošan, Željka ; Bernik, Andrija ; Vusić, Damir
Izvornik
Tehnički glasnik (1846-6168) 7
(2013), 4;
391-398
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
3ds Max ; 3d čestice ; Krakatoa ; pFlow ; renderiranje ; simulacija
(3ds Max ; 3d particles ; Krakatoa ; pFlow ; rendering ; simulation)
Sažetak
Čestice su ključni element kod vizualnih efekata i animacije. Koriste se za simulaciju prirodnih pojava poput vatre, dima, vode, oblaka, lišća koje pada, ali i za apstraktne efekte poput magičnih pojava, traga svjetlećih točkica, neobičnih geometrijskih figura itd. Sustav čestica predstavlja upravljački kontejner koji sadrži funkcije koje obavljaju čestice i koje se obavljaju nad njima. Ti sustavi mogu doći u paketu s kompletnim 3d programom, mogu biti kao zaseban program ili kao plug-in. Načini na koji se s njima radi također su različiti, no zasad se najučinkovitijim pokazalo korištenje tzv. čvorova koji se koriste kao objekti spajanja u široj mreži. Novina su također posebni sustavi za renderiranje isključivo čestica. Pošto su čestice zahtjevnije po broju objekata koje koriste, a zahtijevaju veoma malo kod stvari poput svjetlosti, refleksije, broja poligona, mogu se bolje i brže renderirati drugim algoritmima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCOhost Academic Search Complete