Pregled bibliografske jedinice broj: 67600
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije // Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada, 4 (1997), 129-162 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 67600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije
(The role of practice teaching in undergraduate social work study - Great Britain model)
Autori
Urbanc, Kristina
Izvornik
Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada (1330-6456) 4
(1997);
129-162
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
terenska nastava; iskustveno učenje; praksa socijalnog rada
(practice teaching; experiental learning; social work practice)
Sažetak
U radu je iznijet kratki pregled različitih teorijskih modela terenske nastave koji su u upotrebi u školama socijalnog rada širom svijeta. Autor raspravlja o prednostima i nedostacima svakog od modela, opisujući detaljnije oblik terenske nastave koji se provodi na School of Community Health and Social Studies, Anglia Polytechnic University, u Cambridgeu, Velika Britanija. Cilj rada je istaći važnost uloge terenskog nastavnika u procesu obrazovanja studenata socijalnog rada za njihov budući poziv.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo