Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 675919

Marketinška strategija na primjeru marke "Ronhill"


Kupres, Jelena
Marketinška strategija na primjeru marke "Ronhill", 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 675919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška strategija na primjeru marke "Ronhill"
(N/A)

Autori
Kupres, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
28.04

Godina
2009

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing; Hrvatska
(marketing; Croatia)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kupres, Jelena
Marketinška strategija na primjeru marke "Ronhill", 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Kupres, J. (2009) 'Marketinška strategija na primjeru marke "Ronhill"', diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kupres, Jelena}, year = {2009}, pages = {N/A}, keywords = {marketing, Hrvatska}, title = {Marketin\v{s}ka strategija na primjeru marke "Ronhill"}, keyword = {marketing, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kupres, Jelena}, year = {2009}, pages = {N/A}, keywords = {marketing, Croatia}, title = {N/A}, keyword = {marketing, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font