Pregled bibliografske jedinice broj: 67539
Uloga trenera u integrativnoj tehnologiji treninga
Uloga trenera u integrativnoj tehnologiji treninga // Zbornik radova, 8. Zagrebački sajam sporta- Trener u suvremenom sportu / Milanović, Dragan ; Vuleta, Dinko ; Jukić, Igor (ur.).
Zagreb, 1999. str. 45-53 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 67539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga trenera u integrativnoj tehnologiji treninga
(The role of coach in the integrative technology of training)
Autori
Trninić, Slavko ; Perica, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Zbornik radova, 8. Zagrebački sajam sporta- Trener u suvremenom sportu
/ Milanović, Dragan ; Vuleta, Dinko ; Jukić, Igor - Zagreb, 1999, 45-53
Skup
8. Zagrebački sajam sporta Trener u suvremenom sportu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
trener; trening; vrhunski sport
(coach; training; top sport)
Sažetak
U svijetu vrhunskog sporta prihvaćena je hipoteza da su trenerovo poznavanje i primjena integrativne tehnologije treninga povezani s dostignućima sportaša. Integrativna tehnologija treninga u sebi udružuje razne pojedinačne tehnologije, odnosno, možemo objasniti kao istodobnu primjenu, pa onda i interakciju sportsko-specifičnih tehničko-taktičkih treninga i kondicijske pripreme koja obuhvaća tehnike klasičnog dizanja utega, tj. teškoatletsku tehnologiju razvoja snage, zatim body-bilding tehnologiju, lakoatletsku tehnologiju i kardio-fitnes sredstva u kombinaciji sa sportskom nutricistikom i psihološkom pripremom koja je određena ciljevima treninga. Integrativna se tehnologija temelji na navedenim pojedinačnim sustavima učenja i vježbanja koji, svako za sebe, ima svoju specifičnu razinu utjecaja, svoje domete i ograničenja. Mreža znanja iz različitih tehnologija treninga pojačava ostvarenje i razvoj sposobnosti bitnih za natjecateljsku efikasnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija